UrgeLoL Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Filmen er tatt opp med håndholdt videokamera fra en fremvisning på GDC. Kvaliteten er selvfølgelig dårlig, men jeg ser allerede nå at dette blir SINNSYKT! VIDEO Last ned her, noe bedre kvalitet Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 herre jesus! Dette trur jeg vil bli årets spill for min del. jeg trur det til og med vil overgå killzone2:D Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Var det berre eg som fekk litt Gears of War 2 assosiasjoner i byrjinga der? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Njeh.. Gleder meg sykt hvertfall, skal spille driten ut av det, akkurat som forrige. Pesico, who gets platinium first? ^^ Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 SKal laste ned nå. Filmen er fjernet fra youtube. Var ikke så lett å forstå noe på den siden, er vel italiensk eller spansk Dere må ikke stresse med å få platinu når det kommer ut da Første gangen må man jo spille igjenom bare for å nyte det. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Fjernet fra youtube ja Klarer ikke tyde den spanske siden EDIT: Laster ned nu Endret 28. mars 2009 av Tlf. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Bare jeg som ikke får mer enn 2kb/s på den siden urgelol linket til? Tar jo evigheter! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Dere finner raskere linker på neogaf.com forumet. I uncharted 2 tråden. FIkk ikke frem siden selv akkurat nå, så dere får lete selv. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Pesico, who gets platinium first? ^^ Pleier som regel å være sinnsykt gira på å få platinum så raskt som mulig, men dette skal nytes. Så er god sjanse for at du slår meg glatt. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Takk for linken Tar nok ikke lange stunden før den blir slettet fra youtube... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Håper Naughty Dog fikser den forutsigbare miljønavigeringen fra Drake's Fortune. Og så langt ser det lekkert ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Dette er blir nok heilt kanon! Er det like imponerende og ikkje minst MORSOMT å spille som Uncharted så er eg bra nøgd! Ser i det minste veldig godt ut Endret 28. mars 2009 av Mala Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 youtube linken: This video is no longer available due to a copyright claim by Sony Computer Entertainment America Inc Last ned her linken: Blank side hvor det står "File inesistente" bare. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Naughty Dog? Utviklerne av spillet. youtube linken: This video is no longer available due to a copyright claim by Sony Computer Entertainment America Inc Last ned her linken: Blank side hvor det står "File inesistente" bare. Var vel bare et spørsmål om tid før det skjedde. Her er en link som fungerer (for øyeblikket): http://www.youtube.com/watch?v=ptbNNMkwi30 Endret 28. mars 2009 av Pesico Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Svarte, trudde det var snakk om GoW3 traileren fra GDC Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Endelig et nytt spill til min PS3 som får meg interessert. Eneren var intet annet enn et mesterverk i mine øyne. Og dette ser jo bra ut!! Lenge siden jeg har postet her oppdaget jeg nå. hehe. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Nice! Naughty dog gjorde det bra med crash bandicoot spillene også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå