Papirpose Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Om ca to ukers tid får jeg (endelig) ADSL her hjemme, og i den forbindelse er jeg ute etter å vite hvordan man manuelt kan fordele denne linjas båndbredde på et hjemmenettverk. Skulle gjerne ha delt linja 50/50, siden det ikke nytter å f.eks. spille online hvis noen andre surfer eller downloader. Noen som vet hva som skal til? Planen er at vi skal sette opp en Linux-PC som router. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Om ca to ukers tid får jeg (endelig) ADSL her hjemme, og i den forbindelse er jeg ute etter å vite hvordan man manuelt kan fordele denne linjas båndbredde på et hjemmenettverk. Skulle gjerne ha delt linja 50/50, siden det ikke nytter å f.eks. spille online hvis noen andre surfer eller downloader.Noen som vet hva som skal til? Planen er at vi skal sette opp en Linux-PC som router. Clarkconnect har en slik tileggsmodul, det er en utmerket router/server distro. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Ok, mange takk. Skal titte på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå