dtr Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei, jeg vasket min bergans blå dunjakke idag. jeg vasket den på: 40grader, også tørket jeg den i tørketrommelen i en time ca. Nå har dunjakka klumpa seg sammen, og den har mistet effekten helt. Hva kan jeg gjøre for å få den hel og fin igjen? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 også tørket jeg den i tørketrommelen i en time ca Har ingen dun-tips men på et vaskeri så jeg at de brettet dun-pute i to med et tau rundt før de vasket den. Dun er visst high-tech å vaske. Lenke til kommentar
dtr Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Give it to your mom. det er ikke aktuelt nå. Noen andre? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Du kan jo begynne med å spørre på et forum. ... wait! Lenke til kommentar
dtr Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Du kan jo begynne med å spørre på et forum.... wait! Hva? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Dunjakke i tørketrommelen? Srsly? Mora mi sa at eg måtte hive inn nokre tennisballar saman med dyna hvis eg skulle vaske dundyna mi for å halde duna jevnt fordelt. Du kan kanskje prøve det. Men eigenteleg. Så trur eg du er fucked. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hørest ut som du sitter virkelig i saksa nå ja, hehe! Støtter han som sa Kvinneguiden.no jeg Lenke til kommentar
t0mmern Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Gjort samma selv.. Jeg lot den bare gå i tørketrommelen uten no særlig varme en stund, og tok den ut og rista den innimellom, funka fint:p Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Sleng i et par-tre tennisballer i tørketrommelen, så fordeler dunen seg jevnt igjen := Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tre tennisballer i tørka gjorde susen. Trodde slik var common knowledge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå