cruelphotography Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Ett til av samme jenta som sist. Helt annen stil, så gir det egen tråd. Ganske fornøyd med hudbehandlinga selv. Hva synes folket ? Ingen reèl softing, bare patch tool og D&B. http://blogg.cruelphotography.com Endret 27. mars 2009 av cruelphotography Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det jeg liker med bildet er utsnittet og fargene. For meg blir huden vel kunstig, men det er vel sjangeren? Tom Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Er masser av tekstur i huden (som sagt er den relativt slik som den er i virkeligheten) Her er ett close up av den; Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Det jeg liker med bildet er utsnittet og fargene. Tom Helt enig Må bare si at jeg berømmer deg for dine kvaliteter innen fashion-sjangeren Får jeg lov til å spørre om hva du egentlig bruker bildene til? Endret 28. mars 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Det jeg liker med bildet er utsnittet og fargene. Tom Helt enig Må bare si at jeg berømmer deg for dine kvaliteter innen fashion-sjangeren Får jeg lov til å spørre om hva du egentlig bruker bildene til? Bruker de til å bli en bedre fotograf.. er lærling for øyeblikket; men ferdig 01.07.09, og driver å søker jobber osv. bl.a litt assistentjobber jeg søker på innen reklame / mote etc. da er det fint å ha litt bilder å vise til =) Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Det tekniske er jo bra, men "looken" til modellen er ganske utrykksløst - av mangel på et bedre ord. Virker som hun er overrrasket eller i "andre tanker" men det er kanskje meningen? Endret 28. mars 2009 av olar0701 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå