Howiey Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg har mange mp3 filer som ikke er merket med noen form for navn, verken artist eller låt. Og jeg kjenner heller ikke til dem. Jeg har vert borti et program som barer hører litt på musikken og så greier og søke seg frem på internett til hvilken artist det er med hvilken låt. Men husker ikke navnet på dette programmet. Er det noen som vet om noe slikt? Jeg tenker på samme funksjon som enkelte Sony Ericsson mobiler har, der de sier hvem som spiller bare ved og "høre" en liten smakebit. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hiver meg på, for dette tror jeg det er mange som vil vite mer om.. kunne trengt et slikt program jeg også Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
MRN Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Winamps innebygde greier fungerer, men den tok av og til helt feil. Ser også etter gode og gratis alternativer. Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Winamps innebygde greier fungerer, men den tok av og til helt feil. Ser også etter gode og gratis alternativer. har winamp en slik funksjon? hvor finner jeg den i winamp? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Winamps innebygde greier fungerer, men den tok av og til helt feil. Ser også etter gode og gratis alternativer. har winamp en slik funksjon? hvor finner jeg den i winamp? Alt+3, tror jeg. Iallefall "fileinfo". Så er det en knapp som heter "Auto-tag". Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 MediaMonkey har og den funksjonen. Filene kan autotages med informasjon fra internett eller filnavnet. Hvis man velger å tage fra internett hentes informasjonen fra Amazon. Har ikke prøvd selv, så vet ikke hvor bra det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå