Gå til innhold

CMS tips - Har eit krav.

Anbefalte innlegg

Sliter med å orientere meg i CMS jungelen. Håper det er nokon der ute som har litt meir oversikt.

Har god greie på html, php, sql og webdesign osv. og er i utgangspunktet ikkje avhengig av adminpanel til å gjere så mange ting personlig... men repeterande oppgåver som eg skal gjere og ikkje minst som andre brukarar skal gjere må ha ei dynamisk og god løysing.

Den viktigaste egenskapen eg er på jakt etter er:

- noko som kan gi meg mulighet til å skreddersy adminsystemet for brukere som til dømes kun skal skrive og publisere nyhetssaker. Dette skal kunne gjerast enklast mulig med å berre fylle inn overskrift, ingress og tekst. Og så skal bilder behandlast adskilt. Blir for tungvindt å sette inn og flytte rundt på bilder med ein WYSIWYG editor. Ynskjer heller at ein berre laster opp bilder separat på ein eller anna måte og så velger om det skal være hovedbilde og eventuellt eit eller fleire tilleggsbilde, samt å skrive inn ein liten bildetekst. All formatering og layout av bilder skal være standard og det skal systemet ta seg av automatisk.

Er sjølvsagt fleire ting eg ynskjer... men dette er kjernen i websida eg skal bygge og utvilsomt det som kommer til å bli brukt oftast av brukarar. Så eg håper nokon har tips til system der ein kan klara å få til dette!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...