kevinedomm Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg og en kompis har tenkt å ta oss en tur til Florida neste år, og da er leie av sportsbil med i planene Jeg er 18 og han er 23 på den tid, men har hørt noe om at man må ha sertifikatet så og så lenge før man får leie slike biler, stemmer dette? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Leter du etter en generell regel? Vil tro dette er opp til hvert enkelt selskap. Noen leier ut 5millioner+ biler men kun til medlemmene av klubben osv. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Hertz, som er en av de største utleierne, opererer med en minimumsalder på 25 år, med et ekstra gebyr om man er yngre (ned til et absolutt minimum på 21), men for de dyrere bilene, noe jeg antar Dodge Viper er, gjelder ikke denne untaksregelen. Endret 28. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Var Hertz vi tenkte å leie med ja, Corvette Z06 eller Mustang GT regnes vel også som dyrere biler da?? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 1,2mill i Norge er 25tusen dollar i usa i bil. Relativt. Jeg ville ha spurt på mail. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 For å leie bilder som Dodge Viper i USA (iallefall Florida) må du være fylt 25 år. Det er mulig at det kan la seg gjøre for personer over 21 år å betale ekstra, der varierer prisene på hvilken bil dere ønsker å leie. 21 år er absulutt minimumsalder. Lenke til kommentar
Elen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vet det ikke har noe med billeie å gjøre, men bare lurte på hvor i Florida dere hadde tenkt dere? Var der i fjor selv og hadde leiebil - ikke noe fancy saker, men XFM på radioen gir god underholdning. Tur ned til Key West står kanskje på planen? Da går det i samme tempo i 2 timer - sportsbil eller ikke - Myth - Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Key West har jeg vært mange ganger, rundt 8-10 ganger, nydelig sted Har tenkt å cruise med Oasis Of The Seas, så ender da opp på Fort Lauderdale når cruiset er over Er ikke bestemt om vi skal til New York eller ned til Miami etter cruiset, men regner med at vi holder oss i Florida. Endret 1. april 2009 av Mad_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå