Gjest G17 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Så lenge jeg kan huske har venstre-brystet mitt vært hovent eller større. Sikkert snart i 3-4 år. Det siste halvåret har det begynt å gjøre litt vondt at det blir berørt. Når jeg føler på det er det som 2-3 klumper er inni der, som henger delvis fast i kroppen min, men henger og slenger litt rundt inni der også. Har lest om at slikt er ganske normalt for gutter i pubertet osv osv, men ikke at det skal gjøre vondt?? Var hos legen for kanskje 1,5-2 år siden, men sa det mest sansynlig bare ville gå seg til. Det har det ikke gjort, men bare forverret seg. Jeg var hos en gratislege via skolen for å få spurt igjen om det. Det var når det begynte å gjøre litt vondt. Han sa nesten det samme. Det vil ordne seg. Blitt lei av dem kommentarene, men vil ikke fly til legen hele tiden heller, for så å få beskjed om at det bare "ordner seg". Er det ingen andre muligheter enn "naturlig pubertets-elendighet" dette kan være? Noe som kan fikses på eller noe? Vil helst unngå å passe på venstre-siden min i X antall år til! Takk for svar, og i heletatt at du leste. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei. Hvor gammel er du nå? 17år? Hvor gammel var du da problemet startet? Hva mener du med hovent? Lenke til kommentar
Gjest G17 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jepp, 17. Jeg skrev det har vart så lenge jeg kan huske, men etter litt tenking vet jeg det er over 4 år siden. Det er hovent som i "Du har sikkert noen hovne brystkjertler blabla" som dem sier. Brystvorta er litt større enn den andre, men det er det under, altså inni bak der, som gjør hele brystet større. Det er som om den er noen klumper inni der, som jeg skrev. Jeg syns nesten det ser ut som en jente i begynnelsen av puberteten eller noe. På andre siden er jeg derimot helt flat, altså normal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå