Gå til innhold

Fins det steder der folk samlest og idler i Lotro?


Anbefalte innlegg

Når du når top level i wow, og begynner å få bra gear, så blir det ofte til at du henger i IF/ORG og lignende byer. Bare henger chatter, sjekker AH og post. Noe jeg liker.. koselig

 

Er det slik i Lotro?

 

 

hmm.. viss dere skjønner..

Endret av Manlulu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig bra community og svært mange "sosiale" ting man kan gjøre i LotRO. Guildet har eget stort koslig hus man kan samles i, man kan spille instrumenter alene eller i "band" og man kan få hobby for å nevne noe. Velger man role playing (RP) server er det nok ekstra mye av slikt. Den europeiske RP-serveren heter Laurelin og der spiller jeg.

 

Jeg har aldri spilt WOW noe særlig så det kan jeg dessverre ikke sammenligne med.

Lenke til kommentar

Alle kan få egne hus, det er forskjell på pris/kvalitet på dem. Og de er forskjellige stiler og steder, alv, hobbit, menneske og dverg. Samme for kinship hus som er mye større. Alle husene kan dekroreres med diverse møbler og trophyes. Alt fra en liten fisk man har fisket til dragehodet fra en raidboss. Det er også kister i husene man kan oppbevare items i.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Er som regel alltid ein del folk som henger i 21st hall og ettenmoors :)

 

Som nevnt så er det endel folk som 'henger' i 21st ja, å det merkes på OOC channel kan man si, med så mye drittprat det kommer på en time der er helt utrolig :p har aldri giddi pvp så vet ikke no om det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...