JoaJoa Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Er det bare jeg som irriterer meg grenseløst over "tv2underholdning.no" ? Uansett hvilket program man ser på tv2 idag, så reklamerer de for tv2underholdning.no. Under Nyhetene, Senkveld, god kveld norge, norske talenter osv. "ønsker du å se hvordan det gikk med....." osv, "gå inn på tv2underholdning.no"... Det er så sinnsykt irritabelt! Ikke nok med det, for de gangene jeg faktisk går inn dit etter at de har utelatt ting i de respektive programmene for å sende "svaret" på tv2underholdning, så har de ikke rukket å legge ut noe som helst..! Artikkelen de har reklamert for kommer ofte en halvtime senere, og da må man lete litt. Synes de ødelegger for seg selv. Både for å få folk irriterte på tv2 for å ikke sende reportasjene på tv, og få de til å trekke til nettet, men også for å faktisk ikke ha en akseptabel kvalitet over det produktet de reklamerer så hardt for, tv2underholdning. Jeg har iallefall fått nok. Trist. Endret 28. mars 2009 av JoaJoa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå