Gå til innhold

Geil vs. Corsair

Hydrolift

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqZexW9o
Hvor får man tak i Mushkin forresten ? :shrug:

confusedsquare.gif

Svar på topic. Etter lest den testen hadde selvfølgelig valgt Corsair

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha, for noe dritt ram. jeg kjøpte en kingston value pc 2700 cas 2.5 ram. får den opp til 456mhz..! og den koster 650kr! virker som om geil har noe imot amd, for der de tester med intel chipset får de veldig bra resultater, jeg har sett geil sin pc 3500 brikke oppe på 495mhz.

Haakon

Lenke til kommentar
Var nylig en test av bl.a annet nyeste corsair, nyeste geil, nyeste mushkin og nyeste kingston. Mushkin vant ganske overlegent, corsair og kingston lå -helt- jevnt, og geil klarte de ikke overklokke ordentlig engang :p (altså den fikk elendig score, og streika når de overklokka den...) Skal jeg finne en url, for sikekrhetsskyld? :)

her: http://nexushardware.com/reviews/index.php...8&page_number=1

Vel,det var den testen. Har selv testet brikkene (corsair og geil) da jeg har to stk av hver, der kommer geil best ut på std innstillinger, og overklokket kommer de likt, så at ikke de klarte å klokke dem ja det skjønner jeg ikke.

De i siggen kjører "skjorta" av samtlige :D

Lenke til kommentar

Vell, Mushkin `= en klasse for seg selv, både i OC ytelse og i pris, dyrest i klassen.

Geil sine brikker har ekstremt god kobberkonstruksjon, problemet her er at brikkene har variert rimelig mye i ytelse fra brikke til brikke )=

Corsair stiller seg med Kingston som kvalitetsram av dimensjoner, disse er jevnt over i de fleste tilfeller nokså like i ytelse, dette gjelder også fra brikke til brikke. Kingston viser sine krefter først når ram timingsene går ned.

Alle 4 brikkene har livstidgaranti (slå meg HARDT om jeg tar feil)

Lenke til kommentar
at du har nådd 440mhz kan være flaks. jeg har selv nådd 456mhz (2.9v) med en kingston pc 2700 cas 2.5 value ram. det sier seg selv at jeg hadde ganske flaks med den brikken!

At jeg ikke kommer høyere er ikke rammen sin feil, kan også fortelle at dette er uten å øke volten og med innst 2,2,2,5

Lenke til kommentar
at du har nådd 440mhz kan være flaks. jeg har selv nådd 456mhz (2.9v) med en kingston pc 2700 cas 2.5 value ram. det sier seg selv at jeg hadde ganske flaks med den brikken!

At jeg ikke kommer høyere er ikke rammen sin feil, kan også fortelle at dette er uten å øke volten og med innst 2,2,2,5

Er det hk sin feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...