Tardface Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Heisann. Mulig at denne tråden ligger i feil forum, da må jeg bare beklage.. Men, saken er det at; Jeg har lagd en film i Windows Movie Maker, og skal lagre filmen, jeg går da på fil -> lagre prosjekt. Da blir filen lagret som en "Windows Movie Maker-prosjekt (.MSWMM)" fil. Jeg bare lurte på om noen visste hvordan jeg kan endre dette til en annen filtype? Som for eksempel .avi Noen har fortalt meg at jeg må publisere filmen, men da får jeg opp følgende feilmelding; " Windows Movie Maker kan ikke publisere filmen på angitt plassering. Kontroller at de opprinnelige kildefilene som brukes i filmen, fremdeles er tilgjengelige, at publiseringsplassen fremdeles er tilgjengelig samt at det er nok ledig diskplass." Jeg har altså prøvd å lagre den på forskjellige steder, og jeg har mer enn nok minne som trengs. Jeg har riktignok flyttet litt på filmfilene, men da klikket filmen i Movie Maker også, så dette fikk jeg fikset opp i.. Noen som har ideèr til hav jeg kan ha gjort galt, eller hvordan jeg kan løse dette? På forhånd takk! Tardface Endret 27. mars 2009 av Tardface Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 .MSWMM er en prosjektfil, ikke en videofil, og du skal ikke endre filtype på den. Windows Movie Maker kan lagre filmen både som WMV og DV-AVI. Det gjør du ved å velge Lagre på datamaskinen under Fullfør film. Etter å ha valgt navn og plassering får du valg av filmtype, under Andre innstillinger hvor du kan velge mellom diverse WMV-varianter og DV-AVI. Feilmeldingen din er jeg mindre sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå