Gå til innhold

Der knakk de gammle hodetelefonene... hva nå?

Anbefalte innlegg

Hei!

Uff, nå presterte mine Koss SB45 "endelig" å knekke.

Er så lei dissa :p Slitsomme å ha på huet, slitsom lyd, plast og knirk i alle ledd, og så utrolig klamme, svette og tette. Tror jeg er lei Koss generelt, ikke at jeg har erfaring med så mye annet, men blir bare for voldsom bassette lyd.

Er på jakt etter noe nytt. Noe som kan sitte på hodet i lang tid uten at jeg blir svett og klam på øra. Noe som kan spille middels høy musikk uten at det svir, og som ikke knirker bare jeg snur på huet.

Jeg har forsåvidt en del penger til disposisjon, men prøver allikevel å ikke sløse. Har sett en del på Sennheiser HD595 og etter den brukererfaringen jeg har lest ser de ut til å være akkurat det jeg ser etter... hadde det bare ikke vært for prisen.

Bruker de mest til spilling og musikk. Jeg hører en del på musikk, men skal ikke late som jeg er så alt for pirkete på lydkvaliteten. Derfor kan jeg liksom ikke rettferdiggjøre å bruke 1400,- på hodetelefoner :hm:

Så, det jeg lurer på er om det finnes noen som er i nærheten av Sennheiser HD595 på komfort, som har ganske grei lyd, og som er litt billigere? Har sett på AKG K514 så er det noen som har noen erfaring med disse? De ser ut til å ha samme plast putene som mine gamle, så lurer på om de er like svette og klamme? Og hvordan er lyden?

Og om dere har noen andre tips, så kom gjerne med de :)

Takker for tiden! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...