Jibril Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 stemmer tempen som AIDA32 viser? den leser jo av fra BIOS, og jeg har hørt at men ikke kan stole helt på den når det gjelder temp.? synes egentlig at 47grader på en uklokka P4 1.8 er litt mye. kjører nå på 2.2, med en temp på 50. (har boxed-vifta) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvorvidt det stemmer, vet jeg ikke. Men jeg får samme resultatet i aida32 som i PC-alert 3 og 4. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 hadde omtrent samme temp med samme cpu med boxed kjøling jeg også, men nå har jeg vannkøling (briefe briefe). Lenke til kommentar
Jibril Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 og det funker bra? jeg vurderer det selv, tenkte litt på waterchill. men da satster jeg på at tempen stemmer... kanskje jeg skal ta av thermal-paden og kjøre på med litt goop istedet. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Avataren din, er ikke den litt stor? Lenke til kommentar
Jibril Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 det kan hende... jeg skal slette den nå, uansett... den var ikke så kul som før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå