Gå til innhold

Analog Pentax diskusjonstråd - Alt om analoge Pentax-kamera

Anbefalte innlegg

Hva synes dere bruktprisene på Pentax ME og ME Super bør ligge på?

Jeg ser etter både ME og ME Super som er i rimelig god stand, ikke like sliten som den ME'en jeg betalte 170kr. for.

Jeg begynner å foretrekke slik halvatomatikk, blender prioritet heter det vell :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur nok du får eit bra ME Super for rundt 500,-. Dei er ikkje så dyre som LX, f.eks., som du må opp i 2-3000,- for å få eit godt eksemplar av, men så er jo dette eit mykje meir avansert kamera. Eg vil anbefala ME Super , som har både manuell og semiautomatikk, framfor ME. Då har du litt meir å leika deg med. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Var ute og knipsa med LX'en i helga. Prøvde meg på fotografering av fossefall med halvlang lukkartid. Utan stativ var det ei utfordring å halda kameraet i ro. Eg hadde heldigvis ein passe stor mosegrodd stein som eg kunne legga meg over og støtta albogane på, men eg er uansett spent på resultatet når eg får framkalt bilda.

Eg fann etter kvart ut at speilet kanskje rista litt i kameraet, så eg prøvde då med å vippa opp speilet før eg trykte på utløysaren. Det vart då fotografering meir eller mindre i blinde, så då hadde eg absolutt ingen kontroll på kor stødig eg haldt kameraet, eller om bildeutsnittet vart slik som eg ville ha det.

Må nok få tak i eit stativ, ja, og ein snorutløysar.  :mellow:

Lenke til kommentar

Med tanke på lysmåleren i LX-en, er det vel nært sagt synd å ikke ha slikt? ;)

I morgen blir det å få tak på et billig SuperA og en del annet knask. Nesten julaften. Havner i godt selskap med en A3 og en P30t, men har mine anelser om hvilket som skal få overta filmrullene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

LX'en min oppfører seg litt merkeleg for tida. Filmen i kameraet har for lengst gått forbi 36 eksponeringar, så enten er det ein ekstra lang film, eller så har noko svikta i framtrekket i starten på filmen. Tilbakespolingssveiva går rundt når eg dreg fram filmen, så filmen vert i alle fall trekt fram no. Beit meg ikkje merke i kva tilbakespolingssveiva gjorde i starten på filmen, så eg har ikkje aning om kva som kan ha gått for seg då. Eg er uansett spent på kor mange bilde eg har att på filmen. :)

Det er ein annan ting som uroar meg litt meir. Eg prøvde meg på ein serie med lange eksponeringar no nyleg (bølger i fjøresteinar). Stilte kameraet på auto, og stilte blendaren såpass ned at eg fekk lukkartid på 4 sekund. Problemet var berre at nokre av eksponeringane gjekk av med 1/25 sekund eller deromkring. Eg måtte til slutt slå over på manuell, og ta resten av serien med tvungen 4 sekunds lukkartid, men eg likte det ikkje noko særleg at automatikken skulle klikke såpass mykje.

Nokon som har ide om kva som kan ha skjedd? Kameraet sto på stativ, retta mot fjøresteinane. Kan den lyse himmelen ha spegla seg i bølgjene akkurat i det eg trykte på utløysarknappen, kanskje? :ermm:

Lenke til kommentar

Snorutløser, det er ekstraservice det ;)

Visste ikke at du jobbet på Shell :p

LX'en min oppfører seg litt merkeleg for tida.

Sikkert bommet på fremtrekket i begynnelsen.

Når det eksponeringen, så kan det ha vært de varierende lysforholdene. Prøvde du AE lock?

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Når det eksponeringen, så kan det ha vært de varierende lysforholdene. Prøvde du AE lock?

Njaa, AE lock på ein Pentax LX? Trur ikkje det nei. :)

(Skulle ha hatt ein K2 DMD. Den har AE lock i ein eller annan variant)

Endret av Asbjeurn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...