Gjest vegard våge Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 kor e den beste plassen for å møte damer, utenom på internett? Lenke til kommentar
jevli Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 På fest el lignende. Vær hyggelig overfor andre så kommer du lett i prat, og snøballen starter å rulle... Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg vil heller si at det er forskjellig etter hva slags jenter du søker. Jeg møter jenter for det meste to steder. På fjellet møter jeg spreke skoleflinke norske jenter og på skolen møter jeg ofte skoleflinke asiatiske jenter. Drar jeg på fest møter jeg bare jenter som jeg ikke liker og jeg vil få lite og får jeg noe er det bare jentene med lavere status. Vet egentlig lite om jentene jeg har rotet med på fest, fordi jeg har aldri kontaktet dem etterpå. Det er forskjellig etter hva slags person du er og hva slags jenter som blir tiltrukket av deg. Prøv å oppsøk forskjellige miljøer og se hva du liker best. Det er ingen løsning. Selvfølgelig er det miljøer som fungerer dårlig på grunn av for mye konkuranse, for eksempel militæret. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det å treffe jenter på internett er bare å gi opp.. Det har jeg aldri tro på.. Nå mente ikke jeg BARE på fest hvor alle er fulle og kliner og aldri snakker sammen mer.. Nå tenker jeg på arrengementer ol. Jeg traff samboeren min da vi begge startet som lærlinger. Vi deltok på arrangementene bedriften hadde ol. Ble kjempegodt kjent og vi sjarmerte hverandre skikkelig. Vi ble naboer, kjærester og etterhvert samboere. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jenter er som alt annet man ikke finner. Man finner det ikke når man trenger det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 kor e den beste plassen for å møte damer, utenom på internett? Det har jeg aldri prøvd, men det var en del fine jenter med i Det Store Korslaget, så du har kanskje rett. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er du smart TS så leser du et lass med tråder her. Så slipper du å lete i ren frustrasjon etter noe som ikke finnes. Dvs, er det bare sex du vil ha så treffer du damer hvor som helst. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Trådstarter har opprettet ny tråd, denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg