Mikkel™ Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Hei. Jeg har en mazda her som jeg merka hadde en sprekk i interiøret over venstre hjulbøyle over bakhjulet. Da jeg løfta litt på plasten der så merka jeg at det var noe overflaterust på brønnen til dempern. Noen som vet hva det vil koste å få fiksa dette? Er det noe som en elevbedrift evt kan gjøre eller burde jeg bite i det sure eplet og gå til ett merkeverksted? Er forholdsvis gammel bilen så vet ikke om jeg orker å legge så mye penger i det heller. Endret 27. mars 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Den forrige IKT-lærlingen på Steinkjer kjørte også Mazda... Så lenge det kun er overflaterust trenger det ikke å sveises. Puss bort all rusten, mal over med grunning og et par lag med lakk. Vil vel koste deg rundt 2-300 kr i pusse- og maleutstyr. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Er på innsia da på bilen så er jo ikke noe som synes. Funker det å sveise igjen plasten på noen måte? Ser effings stygt ut når man legger ned setet. Og ja Steina kjørte 626 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Man kan sveise i plast ja. Finn deg en loddebolt og smelt i vei. Evt. kan du bruke lim? Eller, hvor ofte kjører du med baksetet nede? Og hvor mange er det som ser det? Finn litt flere tips om dette her: http://www.bilforumet.no/teknisk/34785-plast-sveis.html Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Loddebolt er dugbart... Problemet er at det "spretter" opp og ned når jeg kjører og nå på våren høres det ut som om det er 14 hunder baki der som jokker løs for fulle fem når jeg kjører :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå