AMD xp Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Hola Nå skal man begynne med å presse mitt asus gf2 pro 64m ddr opp i høyere høyder en før (ellerno) er det noen tips om hvor jeg kan få tak i BRA kjøleribber til kortet? og tror dere at Thermaltake chipsetkjøler, "Orange Orb" er noe for kortet mitt? har en stygg vifte på den nå. hvor mye mer ytelse er det praktisk mulig å få ut av dette kortet? Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 det var da dårlig med svar her da? *hrmf* Lenke til kommentar
blackice Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Har crystal orb, samme skjermkortet som deg, men bare 32ram. Med crystal orb som er planslipt og as2 så ligger gpu temp på 50-55grader! Det er dårlig. Vil anbefale deg å kjøpe noe med en bra kjøleribbe og stillegående vifte crystalorben er tingen i kabinettet mitt som bråker mest. Kjøling til ram ville jeg ha bruk Tt kjøleribber som følger med minnesettet for rammen, de er effektive + at du tjener mest på å overklokke rammen på skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 takker for tipset,noen flere der ute som vil gi meg gode råd? hvor finner jeg eg rimelig vifte og kjøleribber? Lenke til kommentar
blackice Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Prøv 3dfxcool, microplex, eller netconnection! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå