Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Netshop hentebu, bestille i kveld, hente i morgen?

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Sitter med en liten bestilling på et kabinett, en psu, litt minne og noe annet småstash som Netshop har masse av på lager. Siden jeg ønsker det raskest mulig vurderer jeg å ta turen inn til Oslo i morgen for å hente det der. Spørsmålet er bare om jeg kan bestille i kveld og hente varene i morgen? Har sett på netshop sine sider, men de nevner ikke noe om behandlingstid eller lignende, noen som vet?

Chris :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du må være innlogget for å kunne se denne infoen.

Du har valgt å hente din bestilling på NetShops Hentebu i Oslo. Adressen er Stanseveien 27, 0976 Oslo. Når varen er klar til henting i Oslo, mottar du en SMS og en mail om at varene er klar til henting. Er varene på lager ved bestilling før kl. 10.00, vil din bestilling være klar til henting samme dag etter kl. 14.00. Ved bestilling etter kl. 10 vil din bestilling være klar til henting påfølgende virkedag etter kl. 14.00. Varene må hentes innen 8 dager. Åpningstider er man-fre 10-18, lør 10-15.
Lenke til kommentar
Tusen takk for hjelpen! :) Da er varene bestilt, så får jeg kjøre og hente de i morgen.

Leste du ikke forrige svar..? "Ved bestilling etter kl. 10 vil din bestilling være klar til henting påfølgende virkedag etter kl. 14.00." I morgen er det lørdag, neste virkedag er på mandag....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har bestilt varer natt til lørdag som jeg har hentet lørdag.. før stengetid.

Du får SMS om at de er klar for avhenting, så det er liten risk for "bomtur".

:)

Lenke til kommentar

"Hentes i Oslo

Du kan også bestille varer på www.netshop.no for henting i Oslo. Du må da velge "Kontant" som betalingsalternativ og "Hentebua Oslo" som fraktalternativ. Så lenge alle varene finnes på lager og bestilles før kl.10.00 (lørdag kl.09.00), sendes disse normalt til Oslo samme dag. Når man mottar en sms og en e-post som sier "Din ordre er klar for henting på NetSHop hentebu i Oslo" kan du komme å hente varene. Dette skjer normalt ca. kl. 14.00."

Lenke til kommentar
I morgen er det lørdag, neste virkedag er på mandag....

Dette er galt. Lørdag er også virkedag!

For de flest bedrifter er lørdag ikke virkedag, men det var jo flott for trådstarter at Netshop definerer lørdag som virkedag. Jeg er positivt overrasket over at Netshop plukker og pakker varer og kjører til Oslo også på lørdager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...