varmit Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Kan man koble en ekstern harddisk til Xbox 360 og vise filmer uten å laste inn? I så fall, er det mulig å vise blueray-filmer?(I og med at man ikke snakker DVD her, men rett fra harddisk). Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Man kan hvertfall vise vanlige videofiler fra ekstern harddisk. .avi-filer for eksempel. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Ah det var bra å høre. Xbox'en bør vel ikke bråke så mye heller om jeg sender film fra harddisk og ikke DVD. Dersom det hadde fungert med HD-video hadde jo dette vært fantastisk, i teorien burde jo dette fungere i og med at Xbox spiller spill i HD-oppløsning. Hvordan det blir med lyden vet jeg dog ikke.. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Harddisken må vær Fat32... Lenke til kommentar
varmit Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Må den være Fat32 for i det hele tatt å vise film? Problemet er jo da at man ikke kan lagre filer over 4 GB.. Om den er i Fat32 eller NTFS, så skal det jo uansett være mulig å formatere. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Glemte å si det, ja. Den må være FAT32 for å i det hele tatt funke med Xboxen. Xboxen støyer en del uten DVD i, så jeg hører den i stille deler av filmer. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) den må være fat32, men eg ikke sikkert på om xboxen kan spille hd filmer fra hardiskk, den kan ikke spille x265 vertfall Endret 28. mars 2009 av Noiz Lenke til kommentar
varmit Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Hmm ok. Kjipt at Xbox ikke leser NTFS, da må jeg formatere harddisken til Fat32 bare på grunn av dette... Dessuten får man få HD-filmer på under 4 GB, så det med HD kan jeg bare gi opp Lenke til kommentar
Booz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Xboxen spiller fint av filmer i WMV-HD format Lenke til kommentar
varmit Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Kjempeflott, så lenge filmene er under 4 GB så finnes det jo håp da.. Eventuelt kunne jeg formatert den til NTFS, for så å kjøpe en mediesenter eller lignende jeg kan spille av fra. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Eller så kan harddisken være formatert i HFS+. Da støtter den filer over 4 gb Lenke til kommentar
IbanezIceman Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det beste er å bare streame alt fra PC'en over nettverket. Jeg bruker min Xbox360 til å se på HD-WMV filmer (Bluray filer på hvilken som helst størrelse) rett fra PC'en. Ser også på .avi Xvid mpg og mov. Alt funker fint takket være TVersity Det eneste som ikke funker enda er filmer med tekster (.srt filer) Bruker altså ikke Media Center, men får TVersity tilgjengelig som en egen videokilde under "Video" Anbefales Sterkt! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Den har ikke NTFS pga piratkopiering av spill/filmer antar jeg i teorien som sagt burde det funke hvis du remuxer en MKV f.eks. til .avi, .mpg, .wmv osv. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 TVersity fungerer vel så og si på samme måten som WMP11 gjør, den sender media fra PC til xboxen? Skal gi dette en sjangs om jeg får til streamingen Å streame fra PC har jeg så og si gitt opp, det er ingen grunn til at dette ikke skulle fungere da jeg har det som skal til men det er noen instillinger for å tillate jeg ikke klarer å finne. Om jeg får til dette er det helt klart den beste løsningen, jeg får høre med en datakyndig fyr som kan se på problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå