Gå til innhold

Journey, Sentrum Scene 8. juni


TheMartine

Anbefalte innlegg

Hadde aldri trodd jeg skulle få muligheten til å se Journey i levende live, men jaggu kommer de til Oslo allerede til sommeren! Eneste ulempen er at Steve Perry ikke synger med dem lenger. Det er liksom han som alltid har vært essensen i Journeys låter for meg.

 

Anywho, er det flere som skal dit? Noen som aner om de pleier å spille mye nytt, eller om de er kule folk og holder seg til de gamle gode låtene? Jeg trenger ikke høre en eneste låt fra etter 1990, jeg altså. :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Noen reaksjoner på konserten?

 

Jeg for min del synes den var litt over midt på treet. De kunne spredd de gode, gamle slagerne litt bedre utover i set-listen, framfor å ta nesten alle i en bulk til slutt. Det hendte jeg kjedet meg litt, faktisk. Men det var jo storslått å oppleve så mange av favorittene live, da, og Arnel Pineda er vel kanskje verdens blideste vokalist. :p

 

 

Det at publikumet som sto rundt meg var en kjempegjeng med superidioter kan selvsagt ikke bandet ta kritikk for. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Enormt bra konsert! Setlisten kunne vel nesten ikke vært bedre, kjedet meg aldri underveis. Kan ikke si jeg savnet en eneste sang egentlig. Ble imponert over Deen Castronovo, spille trommer og synge så bra som han gjorde samtidig er jammen godt gjort! Må si at Arnel Pineda gjorde en kjempeinnsats! Virkelig flink vokalist, og proppfull av energi. Neil Schon traff virkelig spikeren på hodet når han fant Arnel på YouTube.

 

Her blir det en soleklar 6'er på terningen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...