Gå til innhold

Anbefalte innlegg

OpenGL hardware aksellerasjon av 3D i web-applikasjoner

 

En ting som urorer meg her, vil de virkelig blottlegge OpenGL? Det er da lite produktivt for web-applikasjoner, siden en da vil sitte med et ganske avansert API med få egnede funksjoner innebygget. Blant annet kan vel mangelen på en innebygget tekst-renderer i OpenGL være et problem for web-applikasjoner.

 

Hva mener dere?

Endret av GeirGrusom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som uroer meg mest er at jeg må innom facebook før jeg kan lese siden du indirekte linker til. :hrm:

 

Jeg ser ikke helt problemet jeg. Ting må nok tilpasses til webben, men det hadde jo vært artig med opengl direkte i browsern. Det at man ikke har direkte støtte jo tekst ser jeg ikke noe problem med.

Jeg regner med at man slipper å lage funksjoner i javaskript for lasting av teksturer og lignende ;)

Lenke til kommentar

Ah, unnskyld, jeg klarte visst å bomme på ctrl+c ^^

Jeg kopierte først facebook linken, deretter så jeg facebook saken, så jeg lette den frem på digi, men så må jeg vel ha klart å bomme på ctrl+c

 

Hva mener dere?

Endret av GeirGrusom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...