GeirGrusom Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) OpenGL hardware aksellerasjon av 3D i web-applikasjoner En ting som urorer meg her, vil de virkelig blottlegge OpenGL? Det er da lite produktivt for web-applikasjoner, siden en da vil sitte med et ganske avansert API med få egnede funksjoner innebygget. Blant annet kan vel mangelen på en innebygget tekst-renderer i OpenGL være et problem for web-applikasjoner. Hva mener dere? Endret 27. mars 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det som uroer meg mest er at jeg må innom facebook før jeg kan lese siden du indirekte linker til. Jeg ser ikke helt problemet jeg. Ting må nok tilpasses til webben, men det hadde jo vært artig med opengl direkte i browsern. Det at man ikke har direkte støtte jo tekst ser jeg ikke noe problem med. Jeg regner med at man slipper å lage funksjoner i javaskript for lasting av teksturer og lignende Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Håper det er et uhell det med linken, litt hjernedødt at jeg må logge inn på facebook for å kunne lese om det. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Nå kommer 3D-weben. Slik skulle linken ha sett ut. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Ah, unnskyld, jeg klarte visst å bomme på ctrl+c ^^ Jeg kopierte først facebook linken, deretter så jeg facebook saken, så jeg lette den frem på digi, men så må jeg vel ha klart å bomme på ctrl+c Hva mener dere? Endret 27. mars 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå