GamleErik1992 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Hei, skal kjøpe meg en ny skjerm til dataen, og tar da like så godt med et trådløst nettverkskort Vet da ikke hva jeg skal se etter, blir vel noe PCI regner jeg med (vil ha internt kort). Ville vært greit med raskt svar, så jeg får bestilt så for så mulig! Har forøvrig 100MBit linje og en D-Link Dir-635 router, så trenger noe 11n greier Endret 27. mars 2009 av GamleErik1992 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 http://www.pckiosken.no/PartDetail.aspx?q=...80%3br:hardware Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Lurer bare på om det er det eneste kortet som vil fungere med routern min? Har Vista64-bit og lest at det kan være problemer med drivere med dette kortet (har revet meg i håret over drivere til en USB-stick i 5 timer... Vil ikke ha dette igjen!). Er det i såfall noen andre kort jeg kan gå for? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Driver er ikke noe problem så lenge du går til kilden. Chipset på kortet er Atheros AR5008 og da finner du drivere til 64 bits OS på websiden. Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Tusen takk Du har vært til stor hjelp! (Skulle vært noe "Karma" knapp eller lignende her!) Fant ut at man måtte gå til "kilden" etter USB-helvete, men nå slipper jeg også å lete etter "kilden" Igjen, tusen takk! EDIT: Da var driverene funnet HER Endret 1. april 2009 av GamleErik1992 Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Forresten, hvor kan jeg finne ut hva kort osv. er laget på? (Kilden ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå