Snublefot Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har aldri opplevd det. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Mye gode tilbakemeldinger. Bra, nå har jeg litt mer lyst til å handle derfra selv Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg er meget fornøyd med asos.com, og kommer til å handle derfra igjen. Ikke så ille fraktkostnader heller når sant skal sies. Lenke til kommentar
mamangaba Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg handlet der for første gang for 1 uke tilbake. meget fornøyd og det tok bare 1 uke før pakken kom. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 "We're sorry that you've felt you've needed to contact us to chase your delivery, so we've created a very special 10% discount code for you to use on your next order with us. " God service iallefall! Men skulle ønske pakken kom snart.. Synd koden må brukast innan 28. mai då. Lenke til kommentar
mamangaba Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Handlet derfra en gang, og da fikk jeg brev i posten om at jeg måtte sende inn fraktbrev elns for at varene skulle bli tollklarert. Jeg misforstod og gjorde ikke noe, så det ble sendt tilbake. Ikke asos.com sin feil, men som regel når jeg får varer fra utlandet kommer de rett til postkontoret mitt. Dere som handler der, pleier dere å måtte sende inn noe til tollen for å få varene deres, eller var jeg bare uheldig? Har fått et slags sånt brev i posten i dag jeg også. no som er rart for varen kostet under 200,- menmen... fikk du tilbake pengene dine ellr? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Fikk tilbake pengene for varene, men ikke frakten da. Ta kontakt med tollkontoret og spør hva de trenger. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Fekk varene mine idag, veldig bra. Den mest vennlige og beste kundeservicen eg har vore bort i. Anbefalast på det sterkaste. Er så klart eit + at alle kleda passa perfekt Endret 30. april 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Susannf Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har lyst å kjøpe litt klær derfra og lurer derfor på om noen som har erfaring med å handle derfra? Evt +/- ? Og hvordan er størrelsene på klærne i forhold til norge? Jeg har dårlige erfaringer derfra, ble trekt dobbelt så mye fra kontoen enn det jeg skulle betale, fikk heller ikke tilbake pengene. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Merkelig, har du prøvd å kontakte dem? Jeg fikk igjen pengene mine samme dag da de gikk tom for en vare (fikk beskjed rett etter bestilling). Enig i at de har en super kundeservice. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kjøpte noen brille fra asos.com igjen for kanskje 1 uke siden, har fått dem Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har handlet der èn gang. Syntes det ble litt dyrt til slutt.. Asos er generelt en dyr nettbutikk i tilegg. Men klæra er fine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå