Gå til innhold

Dine erfaringer med asos.com ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lyst å kjøpe litt klær derfra og lurer derfor på om noen som har erfaring med å handle derfra? Evt +/- ?

Og hvordan er størrelsene på klærne i forhold til norge?

Jeg har veldig gode erfaringer derfra! Størrelsene på klærne er vel samme som her.

Er butikken jeg handler mest på, når det gjelder online kjøping av klær..

Endret av Eriqo
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hmm. Likte ikkje heilt sporingsystemet til Asos. Måtte sende dei ein "klage" epost, og fekk heller ikkje eit spesielt godt svar. Dei sa tracking nr og at det var GLS som sendte pakken til Noreg. Noko meir spesifikt som kor eg kunne spore pakken blei ikkje opplyst. Har sendt epost tilbake, men dette synast eg kunne blitt gjort mykje betre.

Lenke til kommentar
Hmm. Likte ikkje heilt sporingsystemet til Asos. Måtte sende dei ein "klage" epost, og fekk heller ikkje eit spesielt godt svar. Dei sa tracking nr og at det var GLS som sendte pakken til Noreg. Noko meir spesifikt som kor eg kunne spore pakken blei ikkje opplyst. Har sendt epost tilbake, men dette synast eg kunne blitt gjort mykje betre.

Hvorfor måtte du spore pakken? Tok det veldig lang tid eller noe?

Lenke til kommentar

Har litt dårlig erfaring. Skulle bestille noen nye sko, også sendte de to par til meg! Hadde riktignok bestilt kun ett par. Og det sto 1 på quantity.

Så ble det alt det styre med å sende tilbake. Også hadde de jo selvfølgelig klart å trekke kortet for 2 par sko også. Så jeg har bestemt meg for å ikke handle fra de igjen.

Lenke til kommentar
Det tar sånn ca. 2 uker til Norge :)

Ja, det stemmer nok. Dei har vore veldig hjelpsame no i ettertid, så har funne ut at pakken min kom til Noreg for 2 dagar sidan, så vil tru den kjem før helga :)

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
Det tar sånn ca. 2 uker til Norge :)

Ja, det stemmer nok. Dei har vore veldig hjelpsame no i ettertid, så har funne ut at pakken min kom til Noreg for 2 dagar sidan, så vil tru den kjem før helga :)

Ja. Første gangen jeg bestilte, sendte jeg mail for å spørre hva som foregikk, og de var veldig hjelpsomme :)

Lenke til kommentar

Handlet derfra en gang, og da fikk jeg brev i posten om at jeg måtte sende inn fraktbrev elns for at varene skulle bli tollklarert. Jeg misforstod og gjorde ikke noe, så det ble sendt tilbake. Ikke asos.com sin feil, men som regel når jeg får varer fra utlandet kommer de rett til postkontoret mitt. Dere som handler der, pleier dere å måtte sende inn noe til tollen for å få varene deres, eller var jeg bare uheldig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...