bo00 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har lyst å kjøpe litt klær derfra og lurer derfor på om noen som har erfaring med å handle derfra? Evt +/- ? Og hvordan er størrelsene på klærne i forhold til norge? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Har lyst å kjøpe litt klær derfra og lurer derfor på om noen som har erfaring med å handle derfra? Evt +/- ? Og hvordan er størrelsene på klærne i forhold til norge? Jeg har veldig gode erfaringer derfra! Størrelsene på klærne er vel samme som her. Er butikken jeg handler mest på, når det gjelder online kjøping av klær.. Endret 27. mars 2009 av Eriqo Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Bare positive erfaringer fra asos.com selv kjøper til kjæresten der, utrolig mye bra. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Bare positive erfaringer her også. Spesielt nå som frakten til Norge er blitt betraktelig mindre enn tidligere. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Bare positive erfaringer her også. Spesielt nå som frakten til Norge er blitt betraktelig mindre enn tidligere. Sånn ca vil det seie for 3-4 plagg? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Sist jeg kjøpte noe så kostet det 40 kr i frakt. Men når man tar varene i handlekurven så vil man se hvor mye frakten blir. Dessuten så må man huske på at man må betale toll om man kjøper noe over 200kr. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har bare bra ting å si om asos selv. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hmm. Likte ikkje heilt sporingsystemet til Asos. Måtte sende dei ein "klage" epost, og fekk heller ikkje eit spesielt godt svar. Dei sa tracking nr og at det var GLS som sendte pakken til Noreg. Noko meir spesifikt som kor eg kunne spore pakken blei ikkje opplyst. Har sendt epost tilbake, men dette synast eg kunne blitt gjort mykje betre. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hmm. Likte ikkje heilt sporingsystemet til Asos. Måtte sende dei ein "klage" epost, og fekk heller ikkje eit spesielt godt svar. Dei sa tracking nr og at det var GLS som sendte pakken til Noreg. Noko meir spesifikt som kor eg kunne spore pakken blei ikkje opplyst. Har sendt epost tilbake, men dette synast eg kunne blitt gjort mykje betre. Hvorfor måtte du spore pakken? Tok det veldig lang tid eller noe? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Nja, eg bestilte for 2 veker sidan. Har ikkje fått han endå då. Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 crazy, stod at det bare skulle ta 4- 8 dager da ... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det tar sånn ca. 2 uker til Norge Lenke til kommentar
foorex Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har litt dårlig erfaring. Skulle bestille noen nye sko, også sendte de to par til meg! Hadde riktignok bestilt kun ett par. Og det sto 1 på quantity. Så ble det alt det styre med å sende tilbake. Også hadde de jo selvfølgelig klart å trekke kortet for 2 par sko også. Så jeg har bestemt meg for å ikke handle fra de igjen. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Det tar sånn ca. 2 uker til Norge Ja, det stemmer nok. Dei har vore veldig hjelpsame no i ettertid, så har funne ut at pakken min kom til Noreg for 2 dagar sidan, så vil tru den kjem før helga Endret 22. april 2009 av Scarn Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det tar sånn ca. 2 uker til Norge Ja, det stemmer nok. Dei har vore veldig hjelpsame no i ettertid, så har funne ut at pakken min kom til Noreg for 2 dagar sidan, så vil tru den kjem før helga Ja. Første gangen jeg bestilte, sendte jeg mail for å spørre hva som foregikk, og de var veldig hjelpsomme Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Setter de ned prisen på pakken slik at man slipper Mva og moms? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Meirverdiavgift/Mva er det same som moms. Nei, ei så seriøs side tivlar eg på sett ned prisen, men det er nok alltids verdt eit forsøk! Gi tilbakemelding her på kva svar du får visst du har tenkt å spørre dei? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Handlet derfra en gang, og da fikk jeg brev i posten om at jeg måtte sende inn fraktbrev elns for at varene skulle bli tollklarert. Jeg misforstod og gjorde ikke noe, så det ble sendt tilbake. Ikke asos.com sin feil, men som regel når jeg får varer fra utlandet kommer de rett til postkontoret mitt. Dere som handler der, pleier dere å måtte sende inn noe til tollen for å få varene deres, eller var jeg bare uheldig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå