Gå til innhold

Deep Purple til Spektrum den 22.11.09

hernil

Anbefalte innlegg

Synes ikke oppvarminga var så veldig dårlig jeg da, men som du sier, han vokalisten kunne de gjort noe med.

Men Deep Purple var i hvert fall helt konge. Var dritkult da alle sang med på Smoke on the Water. Og da de hade bra og gikk seg en tur, for så å komme tilbake å spille Speed King, Hush og Black Night. Det var helt magisk.

Satser på å få sett de flere ganger ja

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har videoer? Fikk med meg starten av Smoke on The Water og filmet i ca. 3 1/2 halvt minutt. Skal se hvor jeg laster den opp ;)

Bra kvalitet på videoen eller? Starten på Smoke on the Water var jo bare helt konge.

Selv gikk jeg selvfølgelig tom for batteri på tlf rett før konserten så fikk ikke filma noe. Jeg som har så bra kamera :)

Lenke til kommentar
Jepp, men Gillan nekter å fremføre noe fra Coverdale-æraen, så det skal godt gjøres å høre den på Purple-konsert i uoverskuelig fremtid.

Mhm.... De spilte jo Hush, Gillan var jo ikke med da. Men det er jo en cover da så det blir vell ikke det samme -.-

Bra noen laster opp noen videoer :) Skal se om jeg får lasta opp noe, eller få noen venner til og gjøre det.

Lenke til kommentar
Mhm.... De spilte jo Hush, Gillan var jo ikke med da. Men det er jo en cover da så det blir vell ikke det samme

Hush er ikke fra Coverdale-æraen, men fra da Rod Evans var vokalist i bandet

Jeg sa bare at Gillan ikke var med da. Perioden med Evans var jo helt i starten, mens Coverdale er litt lengre ut :p Ser bare ikke helt hvorfor Gillan nekter og synge noen av de sangene, men ikke fra de andre periodene. Er ikke helt inne på Purple historien, så er vell noe kritisk jeg har gått glipp av her et sted.

Lenke til kommentar
Mhm.... De spilte jo Hush, Gillan var jo ikke med da. Men det er jo en cover da så det blir vell ikke det samme

Hush er ikke fra Coverdale-æraen, men fra da Rod Evans var vokalist i bandet

Jeg sa bare at Gillan ikke var med da. Perioden med Evans var jo helt i starten, mens Coverdale er litt lengre ut :p Ser bare ikke helt hvorfor Gillan nekter og synge noen av de sangene, men ikke fra de andre periodene. Er ikke helt inne på Purple historien, så er vell noe kritisk jeg har gått glipp av her et sted.

aahh... skjønner. Trodde du mente at Hush var fra Coverdale jeg. Bare missforsto litt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...