Gå til innhold

Deep Purple til Spektrum den 22.11.09

hernil

Anbefalte innlegg

Fikk tak i billetter i går og er nå klar for både AC/DC og Deep Purple samme år. :D

Noen flere som skal dit? :)

Diskusjon, spørsmål osv. angående konserten kan tas her.

edit: Grov skriveleif

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 7 måneder senere...
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Litt synd dette ikke var på 70-tallet og Gillan forsatt klarte og skrike like bra, men men. Bedre enn ikke Gillan.

Slutt å syt. :) Mannen er 64 år gammel. Å fortsatt synge så bra som han faktisk gjør er rett og slett imponerende.

Lenke til kommentar

Var vell egentlig ikke ment som syt, men heller dårlig formulert fra meg :) Burde heller sagt at jeg skulle ønske jeg hadde mulighet til og dra på en 70-tallskonsert, men var ikke født da -.- For all del, han har kjempestemme til og være 64 år gammel :)

Kommer de tilbake skal jeg nesten garantert komme meg dit igjen!

Bare lurer, hvor tidlig kom de første som kom dit? Hadde vært kult og kommer litt lengre frem en evuentuell neste gang.

Endret av Rockie
Lenke til kommentar

Veldig fornøyd!

Digger rett og slett orgelet og ikke minst samspillet mellom Airey og Morse. Gillan begynner kanskje å dra på årene, men fyren kan jammen synge. Eneste jeg må si jeg savnet var Child in Time, men den må vel være styggvanskelig å dra på konsert.

Knall! :D

Lenke til kommentar
Eneste jeg må si jeg savnet var Child in Time, men den må vel være styggvanskelig å dra på konsert.

Child in time tror jeg ikke de har spilt på konsert siden 1995 eller noe..

Pappa sa han var på konsert med de her i Norge på 80-tallet og allerede da var det vistnok en del klager på at de måtte legge ekko og klang på gillan fordi han ikke klarte og komme så høyt opp, og nå er det jo enda værre. Det er vell det som er problemet.

Hørte jo at han hoppa over noen av de skrikene han vaneligvis pleide og ta før og.

Ellers hadde det vært fett og hørt Mistreated og Burn.

Lenke til kommentar

Rart at det ikke er mer blest rundt dette, er tross alt et av verdens største band som besøker oss.

Synes konserten var fantastisk. Var en av de aller første som slapp inn, så fikk plass helt framme ved gjerdet foran Ian Gillan og Roger Glover. Var visst på storskjermen et par ganger også. Stemningen i publikummet var utrolig bra, og avslutningen med Smoke, Speed King, Hush og Black Night fikk hele publikummet opp til kokepunktet. Tror aldri jeg har hørt et lignende nivå på publikummet i Spektrum som når allsangen på Smoke on the Water ble dratt i gang. HERLIG!! Den beste konserten jeg har vært på uten tvil, og det er intet mindre enn imponerende at de klarer å holde det gående på dette viset når man tenker på alderen. Magisk konsert, var fullstendig vilt fra første stund når de dro igang Highway Star :D

Eneste negative med konserten var oppvarmingsbandet. Makan til traust framføring har jeg aldri sett, men det gjorde konserten med Purple desto bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Haha, ja det oppvarmingsbandet var noe for seg selv. Burde i alle fall vurdere å bytte ut vokalisten sin. Han sang ikke helt reint for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...