matematikern Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Et spørsmål til brukere av comodo firewall og defence+: Jeg synes defence+ er litt for masete, og har derfor byttet til learning mode for å unngå alle godkjenningene. Er brannmuren mindre sikker ved å bruke learning mode enn clean pc mode? Hva bør brukes til "familiebrannmur"? Mindre datakyndige personer vil ofte lure fælt på om en skal godkjenne eller ikke, og det blir ofte til at man godkjenner mer enn man skulle kanskje... Er defence+ i learning mode å annbefale her, dvs er den bedre enn windows xp brannmuren? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Er brannmuren mindre sikker ved å bruke learning mode enn clean pc mode? Nei den kan stå på learing mode gjerne noen månder. Er defence+ i learning mode å annbefale her, dvs er den bedre enn windows xp brannmuren? Defence + er en ekstrafunksjon som passer på programmer. Du kan slå av Defence + og brannveggdelen vil virke like fint. Det går ikke ann og sammenligne noe med windows sin brannmur fordi den er ubrukelig. fælt på om en skal godkjenne eller ikke Et rask på google gir som regel et godt svar. Det og vite hva som kjører på pcen er en fordel. Endret 27. mars 2009 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
matematikern Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Er det en god idé å kjøre comodo brannmur uten defence+ på en typisk familiepc da? Helt klar over at defence+ har sine fordeler, men jeg har hvertfall erfaring med at FOR mange spørsmål om godkjenning fører til mer iritasjon og usikkerhet enn gagn for de som ikke kan så mye om data. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Defence+ gir seg og mase når den har lært det meste. Ser ikke noe problem og kjøre uten Defence+,viss den maser for mye for dere. Det brannvegg delen som comodo er kjent for,og den er noe av det beste som finnes der ute. Lenke til kommentar
matematikern Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Takker for svar! Lenke til kommentar
matematikern Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Selv om tråden er løst så kom jeg til å tenke på: Hva er meste brukervennlig/ best av comodo og online armor for typisk "familiebrannmur" som vi har snakket om? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Selv om tråden er løst så kom jeg til å tenke på: Hva er meste brukervennlig/ best av comodo og online armor for typisk "familiebrannmur" som vi har snakket om? Vill si at OnlineArmor er et par hakk mer brukervennlig en Comodo, men Comodo er en del hakk bedre når det gjelder sikkerhet så du får bestemme selv hva som er viktigst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå