Basusjernet Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg ser sjeldent på filmer, men denne helgen tenkte jeg å vie til dyreverden. Er det noen som har noen gode naturdokumentarer å anbefale? Det er vell ikke akkurat dette folk flest kikker på, men satser på svar. Tar egentlig i mot tips om alle slags dokumentarer, men ikke sånn drit man ser på de ufattelig dårlige kanalene på tv. (History Channel, Discovery, Animal Plannet, - med få unntak - etc) Endret 27. mars 2009 av Mirzá_Rezá_Kirmán Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Encounters at the End of the World Og den ultimate naturdokumentarminiserien: Planet Earth Endret 27. mars 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Takker, Encounters at the End of the World vekket min interesse Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Anbefaler Planet Earth på det sterkeste, skal lete lenge før man finner noe bedre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Planet Earth er yperlig, spesielt viss du har HD eller BD versjoen. ekstremt bra bilde. Ellers er alle seriene i Life serien til Sir David Frederick Attenborough et must Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Nå vet ikke jeg hvor du bor, men slike filmer pleier de å ha på biblioteket. Men hensikten var kanskje å se de i helgen? Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Vi har døgnåpent bibliotek hvor jeg bor Skal sjekke ut planet earth også, men har to andre filmer jeg skal se først Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 når vi er inne på naturdokumentarer. noen som har navnet evt episode nr på ting som omhandler små ting som skorpioner, edderkopper, kreps, maur mm.? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Planet Earth har en norsk tittel ved navnet "Planeten Vår". Bare så du vet det. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Vi har døgnåpent bibliotek hvor jeg bor Skal sjekke ut planet earth også, men har to andre filmer jeg skal se først Nice, da er det jo bare å kjøre på. Endret 27. mars 2009 av Shoegazer Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Wild China, eller ville og vakre Kina som den heter på norsk vekket virkelig interessen min for Kina. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Baraka er vel verdt å nevne. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Forøvrig en norsk fin naturfilm man bokstavelig talt kan KOSE seg med er jo skogtur.. Det var en tøys. Grizzly man er jævlig kul... Handler om en kar som flytter ut i skogen i Canada å ender opp med å tro han er en Bjørn. Anbefales. Endret 28. mars 2009 av akad3m1x Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Ble til at jeg så Tiger - Spy in the jungle i går. Den var verdt timene. Men ikke helt det samme som en ordentlig dokumentar siden den var filmet av elefanter. Men var morsomt å se dyrene på så nært hold. Skal se Planet Earth i kveld forresten. Begynne ihvertfall Grizzly man kan jeg med hånda på hjerte si at man er en idiot om man ikke ser! Timmothy Treadwell overlevde 13 sommer sesonger i Alaska sammen med Grizzly bjørner. Det er klipp der hvor han står å pirker de på nesa. Endte med at han ble spist. Ville vakre Kina, gikk ikke den på NRK for en stund siden? EDIT: Jeg begynte nettopp å se på den første episoden av Planet Earth. Den jakta som er på starten der: Wow! Til fanden med action filmer sier jeg, det der var spenning i bøtter og spann! Fy faan, det må jeg bare si altså! Endret 28. mars 2009 av Mirzá_Rezá_Kirmán Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ville vakre Kina, gikk ikke den på NRK for en stund siden? Jo, det gjorde den. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Ah da har jeg sett en eller to episoder av den. Finnes den på dvd også? Endret 28. mars 2009 av Mirzá_Rezá_Kirmán Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Must have, will buy Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 http://www.imdb.com/title/tt0297603/ Pretadors, artig sak som ser på jaktteknikker som brukes. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Earth: The Power of the Planet må være noe av det beste jeg har sett....på lik nivå som Planet Earth , og The Blue Planet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå