Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp med slektdefinisjon

Gjest Bikkjene

Anbefalte innlegg

Gjest Bikkjene

Okei, jeg har et kjapt spørsmål her som jeg har vanskelig for å få svar på. Hva kaller man slektsleddet "barn til søskenbarn" <--> " meg" ? Jeg tror vel at det er mine barn og søskebarnet mitt sine barn som blir tremenninger? Men hva blir derimot jeg, for barna til søskenbarnet mitt, hvis dere skjønner hva jeg mener.

På forhånd danke;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråden stenges da den ikke oppfyller kravene til gjesteposting som står nevnt øverst i Familie og barn-kategorien:

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

Det oppfordres til å registrere en brukerkonto for spørsmål som ikke er å regne som sensitive.

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...