Gå til innhold

Unreal 2 og FPS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men husk også hos meg så står alt på norsk! hva blir AA og AF på norsk a? da finner jeg det kansje!  :D
Det er akkurat det samme på norsk som på engelsk...har du ikke noen som har peil. som kan komme bort til deg og hjelpe deg med dette? fordi innpå advanced(avansert) skal det stå en plass! :yes:
Lenke til kommentar
men husk også hos meg så står alt på norsk! hva blir AA og AF på norsk a? da finner jeg det kansje! :D

Der har du problemet. På norsk heter det "Utjevning". Og husk at hvis du vil slå det helt av må du velge "Programinnstilling". :wink:

Lenke til kommentar

Gutter...problemet er ikke bare HW. Sjekk dette og jeg lover dere at ting blir annerledes:

Hey guys, I found a way to fix all of UNREAL 2's chopiness if they have posted this before im a little late

but opening up the UNREAL 2 Editor and going to VIEW and then ADVANCED OPTIONS and then ADVANCED and GAME ENGINE SETTINGS and change the CACHE SIZE MEGS from 8 to close the RAM u have in youre system should fix a lot of sluggish gameplay and the frames go WAY UP!!!

ATT. STALKER D.A.

[added Mar 10 2003 11:48AM]

I have 512ddr and my CACHE MB SIZE is 384 and that has an AMAIZING inpack in FPS (at lest in my system) i went from 30-35 FPS to a WHOOPIN 80-85, Sometimes the game goes a litle down to 45 FPS due to SHADOWS when that happens i UNCHECK the SHADOWS on the GAME MENU, I hope this helps some of the problems!!!

Jeg har p4 1.5 ghz med ti4400 og etter dette fløt alt helt fint :) selv med 1280*1024 i oppløsing. MEN...har skrudd av "Shadows" of aa etc ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...