Nitrius Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 når jeg spiller unreal2 pc min ser du hvordan er i signaturen min!ja når jeg kommer i massive slåss kamper så dropper FPS min ned til 20-30 men vis det er enda fler så går FPSS under 20 og det begynner å hakke! har catalyst 3.1! hvorfor er det sånn noe jeg kan gjøre får å få FPS høyere? gidder ikke å installere omega 3.2 eller catalyst 3.2 når jeg instalere omega så klikker Unreal 2! men hva kan jeg gjøre får å få høyere FPS? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Er du ekspert, kan du prøve å overklokke. Er du ikke ekspert, så hold deg langt unna! Den enkleste og tryggeste løsningen er selvsagt å redusere grafikk-kvaliteten. :wink: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 trenger ikke være ekspert for å overklokke, øk minne og gpu MHZ med 5 og start ett spill, kommer det noe på skjermen som ikke skal være der skrur du ned 5 mhz. gpu kan ikke klokkes så mye, og det er lite ytelse å tjene på å klokke den så første gangen du får "artifacts" som det heter på skjermen (grå prikker eller trekanter og andre ting) kan du sannsynligvis klokke mere åp minnet men litt mindre på gpu. helt ufarlig så lenge du er forsiktig og ikke klokker med 10000mhz om gangen... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 trenger ikke være ekspert for å overklokke, øk minne og gpu MHZ med 5 og start ett spill, kommer det noe på skjermen som ikke skal være der skrur du ned 5 mhz. gpu kan ikke klokkes så mye, og det er lite ytelse å tjene på å klokke den så første gangen du får "artifacts" som det heter på skjermen (grå prikker eller trekanter og andre ting) kan du sannsynligvis klokke mere åp minnet men litt mindre på gpu.helt ufarlig så lenge du er forsiktig og ikke klokker med 10000mhz om gangen... Minne og gpu er dette på skjerm kortet ikke sant? det jeg har et clocke program som fulgte med Sapphire radeon 9700 pro det heter red line! skal jeg bare gå inn der og overklokke litt eller ja hva mener du? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hva slags innstillinger kjører du på? Har du 1600*1200, max details, fullt AF og AA, så skjønner jeg at det går treigt, men med den maskinvaren burde du kunne dra de fleste spill meget kjapt. Overklokke tjener du jo litt på, men du kommer deg neppe opp av 20 fps gropa. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 EAX skaper problemer med Unreal 2 - opplevde iallefall mange crash til jeg skrudde det av ellers er det værd å nevne at ATi kort har Særdeles store problemer med spill basert på forskjellige Unreal(2) motorer... det er visstnok et driver problem som skaper en "hickup" i prossesseringen av d3d i Catalyst driverene.. ettersom jeg forstår hadde de tidligere samme problem med Catalyst 3.1/3.2 i OpenGl, men dette ble fiksa...venter fremdeles i spenning på en Driver oppdatering som fikser D3d ytelsen... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Skru av aa og af!! hvor skrur jeg av det henn da? i spillet eller? og jeg skjører på 1024X768 og alt annet på fult! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 skru av eax men når jeg skrur av EAX så begynner Lyden min a bli rar du hører liksom et sånn rart eko! ikke vet jeg hva det er men da hører lyden rar ut! noe forslag? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Skru av aa og af!! hvor skrur jeg av det henn da? i spillet eller? og jeg skjører på 1024X768 og alt annet på fult! Enten i spillet eller i skjerminnstillingene Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Skru av aa og af!! hvor skrur jeg av det henn da? i spillet eller? og jeg skjører på 1024X768 og alt annet på fult! Enten i spillet eller i skjerminnstillingene Propertis på skrivebordet-->settings-->advanced-->skjermkortet ditt-->advanced eller no.... Det gå også ann i spillet. AA=antialising AF=antistoptisk filtering Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Unreal 2 går på full guffe her (med xp2600 og hercules radeon 9700 pro) ikke stress med klokking, du merker ikke forskjell! Skur heller ned på aa og af! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Skur heller ned på aa og af! Har liksom sagt det for 7 poster siden!! Les før du poster!! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 jeg finner bare AF=antistoptisk filtering det er både på direct3D og OpenGL der står det AF=antistoptisk filtering men jeg finner ikke AA! hvor ligger det! men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skrur det av da for: AF=antistoptisk filtering X ikke X og Samplinger 2X 4X 8X 16X Ytelse-Kvalitete! hmm skjønner ikke helt jeg assa det står jo ikke on eller off! hvordan kna jeg skru det av! og skal jeg skrur den av i OpenGL og Driect3D eller? og hvor er AA? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Unreal 2 går bra her med alt på maks. Jeg kjører 1024x768, Ati Radeon 9700 Pro 128MB, P4 2,8Ghz, 512 MB RAM. For en grafikk..........jeg er vel en av de få som i tillegg digger spillet!!!!!! Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Neida, her er en til som digger spillet..men uansett. Kanskje det hjelper deg å lete etter FSAA (Full Scene Anti-Aliasing) istedet for bare AA. Det står rett ved siden av AF Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 nei jeg finner ikke FSAA eller jeg! finner bare AF og det som står over AF er: Utjevning! det er alt hmm! :-s hvilken kategori ligger det i egenskaper og så trykker jeg på instillinger og avansert og hvor skal jeg da? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 skjermkortet ditt-->ytelse Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 skjermkortet ditt-->ytelse nei jeg finner ikke noen steder der det står ytelse jeg! hmm har omega den nyeste driveren! lurer på hvor jeg assa! kan du gi meg hele f.eks Egenskaper Instillinger Avansert osv... gi meg hele den er du snill cobra! takker for hjelpen hittil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå