ice eightynine Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg har i den siste tiden hatt problemer med den bærbare pc'n min (Packard Bell). Den konfigurerte hver gang den startet før den kom inn på windows og den siste tiden kom jeg meg aldri inn på windows. Jeg hadde brent gjenopprettingscd og kjørte den for å gjenopprette pc'n igjen. Det som da har skjedd er at jeg har greid å gjenopprette, men windows har ikke blitt installert. Jeg har hatt VIsta. Når jeg kjører maskinen får jeg følgende melding: "Windows kan ikke laste inn den påkrevde filen winsetup.dll. Filen kan være skadet. For å installere windows må du starte installasjonen på nytt. FEILKODE: 0x3E7" Er det noen som kan hjelpe meg? Vil det hjelpe å installere windows manuelt fra cd? Er filen på gjenopprettingscd'n skadet??? eightynine Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har du prøvd å installere Windows på nytt uten å gjenopprette? Altså installasjon med formatering? Lenke til kommentar
ice eightynine Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Mener du da installasjon med vanlig windows cd? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ja, feks. Har du medfølgende Windows CD/DVD bør du bruke den. Lenke til kommentar
ice eightynine Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Det fulgte aldri med noen Windows CD/DVD. Jeg måtte brenne en gjenopprettingscd, og den funker ikke på installasjonen. Vanligvis har jeg bare installert Windows internt fra pc'n. Og jeg har ingen Windows CD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå