reyerd Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg tenkte jeg skulle benytte meg av en til strømforsyning til min pc for at jeg har for liten strømforsyning til å drive alle hardiskene mine. Men jeg har et problem å det er at jeg ikke finner ut hvordan jeg får strømforsyningen til å starte uten å sette i ett nytt hovedkort. Er det noen som vet hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Det finnes hauger av slike poster her på forumet. Jeg tror forsåvidt www.ocshoot.no har en guide. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 vil heller anbefale deg å bytte til en PSU som takkler det wattforbruket du har. Bedre å ha en god løsning enn en halveis med sikring. Du får strømforsyninger helt opp i 550W, det holder for de fleste. http;//www.microplex.no har mange gode strømforsyninger. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Problemet er at det som står på OcShoot gjelder for ATX strømforsyninger, den strømforsyningen som jeg har er en gammel sak som har stått i en gammel pentium 233. Er det noen som vet hvordan en sånn kortsluttes? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvis det er en AT strømforsyning så har de rett og slett bare en helt vanlig strømbryter. (Sitter på egen ledning.) Hvis bryteren mangler så står det ofte på PSU'en hva som er hva. Men vær obs på at på disse strømforsyningene så går det 220V ut til bryteren! Edit: Pluss at noen AT PSU'er ikke skrus på hvis utgangene (til HK) ikke er belasta/tilkobla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå