femftifem Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Start hvor du vil, men du må igjennom hver eneste dør med en strek. Du kan ikke gå igjennom samme dør mer enn en gang. Bruk blyant eller tusj i paint og post dine resultater! Det skal visstnok være veldig vanskelig, men fullt mulig. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Kan streken krysse seg selv? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det er så unødvendig å poste ting som er umulig http://www.mazes.com/puzzles/5-rooms/ ... Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Streken kan krysse seg selv Eneste regelen er at den ikke kan gå gjennom samme dør flere ganger. Lenke til kommentar
Kryp2 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Underholdt meg mens jeg prata i tlf Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hehe, den er ganske morsom egentlig Eg husker heile klassen satt med den i friminuttene i eit par dager for å prøve å finne ein løsning Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) I did it!? Edit: Damn, I didn't... Edit2: Impossible! Endret 27. mars 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Hehe, jeg visste faktisk ikke at den var umulig. Ble tipsa av en venn, men fikk den aldri til siden han sa den var mulig. Men da er jo saken løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå