naquez Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei broren min kom hjem fra lan i dag og skulle starte dataen, og så klart den startet ikke!. Det som er problemet er at når vi skrur den på så kommer den opp til setup menu der du kan velge og trykke del og komme inn i bios eller la den gå videre så du får startet, men når du kommer dit så er ikke og gå videre et alternativ. Maskinen "trykker" delete selv og du kommer inn i bios... noen som har noen ider som kan hjelpe? Har forresten prøvd og resette bios instillinger uten at det fungerte Lenke til kommentar
limsted Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei broren min kom hjem fra lan i dag og skulle starte dataen, og så klart den startet ikke!.Det som er problemet er at når vi skrur den på så kommer den opp til setup menu der du kan velge og trykke del og komme inn i bios eller la den gå videre så du får startet, men når du kommer dit så er ikke og gå videre et alternativ. Maskinen "trykker" delete selv og du kommer inn i bios... noen som har noen ider som kan hjelpe? Har forresten prøvd og resette bios instillinger uten at det fungerte prøv å reset bios fulstendig ved og ta ut stikk kontakten helt, også ta ut batteriet fra hovedkortet og la den stå uten batteri i et par minutter. sett alt på plass igjen å prøv da. =) Lenke til kommentar
naquez Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Ok skal teste det, takk Lenke til kommentar
naquez Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 funket desverre ikke .. Lenke til kommentar
naquez Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Ikke bry dere folkens, problemet er fikstet. det viste seg at han hadde slått i tastaturet og bøyd den ene av 2 del knapper.. skjønner ikke at jeg ikke så dette , men men Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Haha... Det var jo en morsom feilkilde. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ikke bry dere folkens, problemet er fikstet. det viste seg at han hadde slått i tastaturet og bøyd den ene av 2 del knapper.. skjønner ikke at jeg ikke så dette , men men lol Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Datamaskiner og vold er aldri forenelig. Flott at "problemet" ikke var verre en så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå