_Brukernavn_ Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei. Jeg begynner å gå tom for serier, og tenkte at jeg hadde lyst å finne meg en anime som jeg kan se på. Har sett alt av dragonball, som er en desidert favoritt. Har også sett (ikke lest) det som har komt ut at hunterXhunter, som også var ganske bra. Følger med på Naruto også, men det er ikke det samme når en må vente en uke for hver nye episode. Utenom det så jeg en del episoder av bleach, men likte ikke serien noe særlig, så den har jeg kutta ut. Har dere noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Mithridates Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Personlig liker jeg Arslan (men bare med subtekster, ikke dubbing): http://en.wikipedia.org/wiki/The_Heroic_Legend_of_Arslan Musikken også er bra. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 alt du har sett er crappy shounen serier.. så.. er det det du liker? sjekk monster og ergo proxy. hvis ikke du liker dem.. prøv noe.. darker then black eller balck lagoon eller kurozuka eller sjekk ut kurokami når det kommer. (mye svart derXD) Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kan anbefale noen Ghost in the shell Soul eater Samurai 7 Samurai Champloo Tengen toppa gurren lagann Hellsing Ova Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Death Note Bounen no Xamdou Tsubasa Chronicles (først morsomt i Tokyo Relevations, men) Code Geass Endret 30. mars 2009 av Nikolassr Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Avatar - The last airbender var litt artig (men den er amerikansk). Ellers så er det jo Inuyasha, Death Note og Naruto (hvis du ikke har allerede har hvert borti den). Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg vil anbefale Akikan ( Brusboks) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå