Gå til innhold

Simon Aldra ny moderator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer og lykke til! :)

Tikk tokk takker. :)

 

"Med andre ord alle dine innlegg? ;)"

 

-Tja, vil vel nesten si 90% av hele tråden? :p

For det meste, ja.

 

Som brukermoderator burde Edda jaggu spandere et tastatur med æ ø å på til deg!

Det hadde jeg satt pris paa, men det har jeg. For oeyeblikket sitter jeg paa New Imperial Hotel i Jerusalem, og verken angelsaksisk eller hebraisk har saa vidt meg bekjent verken æ, ø, eller å. :)

 

Woah, gratulerer med promote å greier Simon! Men hvordan i alle dager klarte du å presse alle de smilefjesene inn i det innlegget?! :o er nesten litt imponert ! Neida bare tuller !

Jeg laerte aa smile av tollere i Syria, og etter det innsaa jeg viktigheten av et smil her og der. :)

 

Gratulerer med nye leketøy. :dremel: Bruk de med måte, ikke kutt ifra hverandrefor mange tråder :p

Jeg tror nok ikke jeg er den som vil staa for den stoerste bruken av tvangsmidler, men tiden vil vise. ;)

Lenke til kommentar
Ellers registrerer jeg en viss misnoeye, og jeg tar den til meg. Jeg haaper jeg kan vise meg verdig en tillit jeg forhaapentligvis vil faa over tid i alle tilfeller. :)

 

Det var jeg som startet skepsissen i innlegg nr. 2. Grunnen er de tideligere personangrepene jeg har sett fra deg. (Hvis du vil vite hva jeg tenekr på kan jeg sende deg en pm. Tar ikke et her i tråden).

 

Hvordan modereringen din vil bli er en helt annen sak så jeg gir den en sjanse som moderator før jeg skriver deg opp i svarteboken. ;)

Lenke til kommentar

Simon Aldra har - for hva det er verd - min fulle tillit, og sjansen har han allerede fått av oss. Jeg er så sikker på at han vil vise seg den verdig som jeg kan få blitt med en kandidat jeg ikke kjenner personlig. Overfor brukerne er det ikke tilliten han skal vise seg verdig, men deres respekt han skal gjøre seg fortjent til. Jeg håper og tror at han vil klare det også, i det store flertallets øyne. "You cannot please all of the people all of the time", for å snu litt på Lincolns ord.

 

Dersom noen har ankepunkter mot kandidaten eller valget så inviterer jeg dem til å sende meg en PM og si det i klartekst. Å komme med halvkvedede insinuasjoner og ryktespredning er i grunnen bare simpelt. Ingen kan forsvare seg mot slikt, og det skal man heller ikke behøve.

 

"Life would be a perpetual flea hunt if a man were obliged to run down all the innuendoes, inveracities, and insinuations and misrepresentations which are uttered against him." - Henry Ward Beecher

 

Gi ham heller et lykkeønske med på veien og gi ham en god start. Så får dere heller følge hans faktiske moderering med kritisk blikk, og ikke nøle med å si fra til ham (på PM) om dere mener han tråkker over en eller annen strek, reell eller imaginær. Det kommer jeg også til å gjøre.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...