bamsefar46 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 I disse dager får du dette tilbudet. Jeg benyttet meg av dette og bestile en konsoll og en trådløskontroll fra komplett.no. Pakken kunne jeg hente på postkontoret 42 timer senere! I kampanjeteksten står det at du skal legge ved kvitering. Hvor er denne kviteringen? Ligger den i pakken eller er det en av de mailene jeg fikk fra komplett.no? Er det ordrebekreftelsen eller sendingsinfo og faktura isåfall? Gleder meg til å spille. Det er vel ikke sånn at det følger med 1 mnd med gold live? Må kjøpe for å få prøvd? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Etiketten er vel under trådløse kontrolleren eller på xboxen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Når du lager en ny gamertag får du med 1mnd gold. Lenke til kommentar
bamsefar46 Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 [quote Hvor er denne kviteringen? Gametag? :-) Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Gamertag = Din brukerkonto på Xbox Live. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Betalte 999kr for en xbox 360 arcade på expert ved klingenberg. Åpningstilbud. Kjøpte også LIPS og fikk da 450kr tilbake, om et par uker that is. Lenke til kommentar
bamsefar46 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Når du lager en ny gamertag får du med 1mnd gold. Jeg fikk ikke dette? Hva gjorde jeg galt. Måtte beatale 60 kr for 1 mnd. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg lurer også på hva denne kvitteringen er. Kjøpte på CDON.com. Lenke til kommentar
wunderbjarne Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Jeg lurer også på hva denne kvitteringen er. Kjøpte på CDON.com. Kopi av Pakkseddelen din + printe ut monyeback lappen fra microsoft + klippe ut den store serial lappen på xbox esken din + evt klippe ut strekkoden på eska til det du kjøpte ekstra(lips,håndkontroller++) Ps: alt står jo på moneyback siden til microsoft..... Endret 2. april 2009 av wunderbjarne Lenke til kommentar
bamsefar46 Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Jeg lurer også på hva denne kvitteringen er. Kjøpte på CDON.com. Kopi av Pakkseddelen din + printe ut monyeback lappen fra microsoft + klippe ut den store serial lappen på xbox esken din + evt klippe ut strekkoden på eska til det du kjøpte ekstra(lips,håndkontroller++) Ps: alt står jo på moneyback siden til microsoft..... Så pakkseddelen gjelder som kvitering!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå