Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei, ført ta en titt på denne linken http://www.idmusikk.no/index.php?main_page...roducts_id=3858 Jeg har tenkt å kjøpe den og jeg syntes den var veldig billig til og være en el-gitar. Men jeg har også sitt slike gitaren til den prisen, men de gitarene var til barn. Så jeg lurer på om denne gitaren er til voksne. Det er ikke en liten gitar vel ? Noen som har peiling ? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det ville nok stått oppgitt om det var en miniatyr. Er ikke uvanlig at man får gitarer til rundt 1500,- når det er snakk om dårlige og mindre kjente merker. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Sjekk heller bruktmarkedet. Du får mye bedre gitar til 1500kr der enn denne her.. http://finn.no og http://musikkweb.no/marked Se etter Squier, Morgan og Epiphone. Ganske greie gitar til penga. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Tråden er ryddet for off-topic. Hold dere til temaet folkens. (og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Se etter Squier, Morgan og Epiphone. Ganske greie gitar til penga. Sånn. EDIT: Jeg redigerte språket også, men fant ut at det var litt ufint. Endret 29. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Squier har flere gode modeller nå, men de ligger kanskje over din prisklasse (4-5000,-). Se etter en grei Epiphone på Finn eller Musikkweb, men sammenlign pris med nypris først. Jeg vil ikke gi mer enn halv pris av hva gitaren kostet ny. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Epiphone Les Paul Standard Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det jeg liker best med denne kategorien, bortsett fra å prate gitar, er at den er nesten kjemisk fri for personangrep. Slik vil jeg gjerne at det skal fortsette å være. Derfor er et innlegg som inneholdt en negativ personkarakteristikk fjernet, sammen med svaret på dette. Det er lov å være uenig om hva slag gitarer som er bra, og gi uttrykk for det, men dere behøver ikke kalle hverandre duster av den grunn. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Beklager viss det ble tolket dumt, men det var en dårlig spøk fra min side. Men uansett, det andre som stod i tråden kan jo være nyttig for leseren: Man skal ikke sammenligne billige Squer til 1500kr sammen med f.eks Epiphone til 5000kr. Jeg tror at man fint kan få en Squier Affinity som er (nesten) like bra som Epiphone på sitt bruksområde, bare man gidder å bruke litt mer penger Endret 31. mars 2009 av baBuShKa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå