-=Petter=- Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei Har funnet et problem, søkt rundt men finner ikke noe glupt. Ale programmer som man starter med og trykke Wintast så skrive det inn (søke etter det) starter med enter, alt unntatt Office programmene. Noen andre som har vært borti dette? Mvh Petter Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 skriver jeg det i søkefeltet på start menyen funker det ja. Men hvorfor fungerer det ikke og skrive word, altså den finner word men det starter ikke. Er bare office jeg har merket det på. ??? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvorfor svarer ikke en som heter Per-Arne når jeg bare roper Arne? Word for Windows heter winword.exe. Hvis du vil at den skal starte når du skriver "word" så må du enten kalle filen for word eller (bedre) lagre en kommando som starter winword og kalle den word. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Dette skal man ikke trenge Win Vista, har ikke trengt dette før, derfor man har indekseringen... I hvertfall slik jeg har forstått det. Søker jeg for eks etter Inter så kommer det en link som hetert Internes Explorer så trykker jeg Enter på den og det starter. Der heter heller ikke filen internet explorer. Ikke etter hva jeg vet i hvertfall... Men det fungerer der. Slik det har fungert på MS Office før. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Funker helt utmerket å skrive "Word" her Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 finner "word" her jeg også, men programmet starter rett og slett ikke... Så kan det være noe feil i snartveien? Den viser til riktig fil også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå