Lolcat2016 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er det noen nettsteder dere vil anbefale for innkjøp av PS3-spill til en lav pris? Jeg tenker kun på norske nettbutikker (er ikke aktuelt å bestille fra utlandet i denne omgang). Jeg er spesielt på utkikk etter et spill kalt Little Big Planet. Veiledende pris for dette spillet er vel 599 kr, men det kan vel fåes til en lavere pris enkelte steder vil jeg tro? Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Cdon.com til 299,- Takk, det var jo mye billigere enn jeg hadde regnet med. Lenke til kommentar
finn65 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Ser at du ikke vil bestille fra utlandet, men jeg anbefaler deg å prøve play.com. Brukt dem i årevis uten problemer.De har littlebigplanet til 12.99 pund(123 kr) nå,frakten er gratis. Sjekk linken: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...et/Product.html Endret 27. mars 2009 av finn65 Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Ser at du ikke vil bestille fra utlandet, men jeg anbefaler deg å prøve play.com. Brukt dem i årevis uten problemer.De har littlebigplanet til 12.99 pund(123 kr) nå,frakten er gratis. Takk for tipset! Spillet er allerede kjøpt på CDOn.com, men Play.com kan være kjekt å ha i mente senere. Prisene der er ganske hyggelige. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Sjekk denne tråden, så får du tips om billige spill senere også. Er jo tross alt sticky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå