Nerowulf Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Hei, jeg har lagd noen "video snutter" som jeg har lagt ut på Youtube. Jeg har (selvsagt) ikke lagd disse filmene, eller musikkene, men jeg har klippet scener sammen, og lagt på musikk. Så jeg vil gjerne ha kritikk på det jeg har gjort. Altså klipping, effekter, musikkvalg osv. Så neste gang jeg lager ett eller annet, så vil jeg gjøre det bedre. Link til profilen min: http://www.youtube.com/user/luedusk Og her er linkene til snuttene jeg har lagd (sortert etter hvem jeg har lagd sist) Viking montage - Hand of Doom Equilibrium Surfin Bird (Updated) Soul Blade (a fight scene montage) Equilibrium - Surfin' bird Star Wars (Requiem for a Dream) Star Wars Episode 1 Duel of the Fates Takker for hjelpen (kritikken) (btw hvis noen har noen ideer om hva jeg kan lage neste gang, så er også det hjertlig velkommen.) edit: la til en ny video Endret 14. juni 2009 av Nerowulf Lenke til kommentar
camracam Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 hehe, likte surfin bird ser bra ut syns jeg, men nå vet ikke jeg hvordan den orginale klippingen er... For noen gode ideer på redigering sjekk ut videoene til " Lylexf " han er gal http://www.youtube.com/watch?v=2tarnJWXduk...re=channel_page http://www.youtube.com/watch?v=eDdAF9zlNnw...re=channel_page han har mest x-files og sopranos, men det er godt redigert! Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 surfin bird var artig, men altfor lang. Imo burde du bare holdt deg til den første scenen. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) surfin bird var artig, men altfor lang. Imo burde du bare holdt deg til den første scenen. Nå har jeg lagd en ny versjon av Surfin Bird videoen. Jeg gjorde den litt over et minutt kortere. Men jeg blir jo alltid litt revet med når jeg driver på å editere, og burde kanskje ha hørt på et kjent ordtak; (det enkle er ofte det beste.) Så noe rart med den videoen. Hvis man trykker på High-Quality knappen, så blir videoen 1 sekund lengre. (det er nok fordi jeg la til en bilde på slutten, som jeg gjorde veldig kort). edit: Må bare legge til at jeg syns lyden blir ødelagt når jeg har lastet videoen opp på Youtube (altså lyden er enten litt for rask, eller for sein). Dette har skjedd med flere av videoene jeg har lastet opp. Endret 16. april 2009 av Nerowulf Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Fått lagd en ny en nå. Viking montage - Hand of Doom. Klipp fra 3 vikingfilmer. Blir det rotete for dere når jeg har kveldsscener, og så plutselig flammescener? Altså at fargene og omgivelsene blir for bråe? Jeg måtte bruke litt slowmotion noen få ganger for å klare å strekke klippene slik at de "nådde" hverandre. Er dette merkbart, eventuelt ødeleggende? Noen ganger prøver jeg å gjøre sånn at det ser ut som figurene i filmen synger sangen. Hvordan syns dere jeg klarte det? Jeg klipte bort soloen i sangen. Overgangen var kanskje ikke av de beste?! 2:45 --> funker dette? Følte ikke at jeg hadde veldig mange scener å velge mellom, så måtte bruke det lille jeg hadde. Syns det er vanskelig å lage slutt. Kunne kanskje ha gjort litt annerledes der. Jeg kan ikke si at jeg er kjempefornøyd med filmen. Men klarer ikke å sette fingern på hva. Hva syns dere kunne ha vært gjort bedre, og eventuelt hva er bra? Edit: En ting til. Soul Blade Er introen for lang? Tenker på at folk på Youtube vil sikkert se action med en gang de trykker på play. Endret 15. juni 2009 av Nerowulf Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Surfin' Bird fikk meg til å flire. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Surfin' Bird fikk meg til å flire. Hvem av de to likte du best? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Surfin' Bird fikk meg til å flire. Hvem av de to likte du best? Den nyeste, så absolutt. Selv om, den kan pusses på. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Bump, grunnet nytt forumoppsett. Tenker jeg skal lage noe nytt snart igjen. Er ikke helt sikkert på hva. Kanskje noe med moderne kriging, eventuelt en ny "morsom" video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå