marius_b2 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei! Jeg har nettopp investert i en ny dobbelseng og trenger med det ryggputer, slik at jeg kan kombinere sofa og seng. Tanken er å feste putene fast til veggen, men ryggputene skal som sagt være svære (på størrelse med faste sofaputer). Men, problemet er at jeg ikke vet hvor jeg kan få tak i puter som egentlig skulle ha sittet i en sofa.. Noen tips? Lenke til kommentar
Runar777 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 loppemarked?? eller så kan du sikkert kjøpe dette i en vanlig sofabutikk.. (som tilleggs/ekstra utstyr) Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Sjekk i "gule sider" e.l. etter "møbeltapetserer". De kan skjære til skumgummi eller kaldskum i forskjellige mål og vinkler, og kle dem med møbelstoff om du ønsker det. Endret 29. mars 2009 av Svinks Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Istedefor å feste dem i veggen er det en fin løsning å kjøpe en sengegavl å kan feste dem på. Puter får man lett kjøpt på Finn, Ikea kan også være ett brennhet tips, de har jo salg for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå