Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny bærbar pc!Multicom Compal KHLB2 ett godt kjøp?

Anbefalte innlegg

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForc...-G.11949.0.html

Her står det om GPUen. Som du ser er det ikke nok dersom du har tenkt til å spille mange nye spill, men til litt WoW burde det gå fint.

Ellers vil jeg si at gode laptoper får du til 5k. Skal de talke nye spill bra burde du legge på 4-10k til.

EDIT:

Dersom du er rundt i den prisklassen og kjøper med ferdig-konfigurert med Vista burde du sjekke andre butikker også. Kanskje prisguiden.

Endret av madsc90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen :)

Jeg har fortsatt ikke fått bestilt denne pcen, men vurderer den sterkt. Det jeg lurer på er om jeg burde kjøre 64 eller 32 bits-system på denne pcen. Og jeg skal jo ikke akkurat spille crysis på denne. Den bør derimot kunne takle WC3 og CS:S uten lagg, og Football Manager. Så derfor lurer jeg på hvor mye ned jeg kan gå i pris med disse kravene. Jeg er heller ikke særlig lysten på å vente over en måned før jeg får pcen. ( Tror dere jeg får pcen til 14. Juli hvis jeg bestiller en av de de nærmeste dagene?) Derfor ser jeg også litt rundt på andre over.

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at den ikke har noen problemer med de spillene. ;)

Hvor fort du får den vet jeg ikke. Du kan sende mld til Multicom og spørre når de regner med å kunne levere den.

EDIT:

Hvilken PC tenker du egentlig på?

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

Har tenkt litt på Acer sine pcer, men har hørt av både bekjente og folk på forumet at byggekvaliteten ikke er særlig god, og at servicen ikke er på topp. Har også sett på HP sin Pavilion serie.

Edit: jeg snakket om khlb2 :)

Endret av Xyng
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei

Til dere som har kjøpt KHLB2: Er dere fremdeles like fornøyd? Noe som har skjedd siden dere har kjøpt den som andre som tenker på å kjøpe den burde vite? Hvordan er høytalerene?

Takk for svar :)

Fortsatt like fornøyd, ingen problemer på Windows 7 64bit :)

Høytalerne er brukbare på lav styrke, men på høyere styrke så hører du hvor dårlig de er :p

Uansett bruker jeg eksterne eller headset hele tiden så jeg bryr meg ikke så mye om det :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Noen nyheter?

Er det noen som har fått levert denne pcen med 1920x1080 skjerm? ...skulle gjerne hørt litt om andre sine erfaringer.

Denne har vert på 1. plassen, for bærbare til under 10k, en stund nå. ..eller er det noen nye som slår denne på kombinasjonen pris og ytelse?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Noen nyheter?

Er det noen som har fått levert denne pcen med 1920x1080 skjerm? ...skulle gjerne hørt litt om andre sine erfaringer.

Denne har vert på 1. plassen, for bærbare til under 10k, en stund nå. ..eller er det noen nye som slår denne på kombinasjonen pris og ytelse?

Lurer på det samme. Er denne fortsatt like aktuell, eller finnes bedre alternativer? Har konfigurert en med full hd skjerm, 4gig ram, p8700 cpu og 320gig 7200rpm disk til ca 9000.

Er dette billig, eller har den ikke dalt mye i pris på et halvt år? VELDIG usikker her, så setter enormt stor pris på hjelp :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Noen nyheter?

Lurer på det samme. Er denne fortsatt like aktuell, eller finnes bedre alternativer? Har konfigurert en med full hd skjerm, 4gig ram, p8700 cpu og 320gig 7200rpm disk til ca 9000.

Er dette billig, eller har den ikke dalt mye i pris på et halvt år? VELDIG usikker her, så setter enormt stor pris på hjelp :)

Tror det er flere som lurer på dette her, som sagt så har PC'en vært på markedet veldig lenge og burde vell kanskje snart bli satt ned i pris ?

Har selv sett på denne, men er selv ganske usikker på pris i forhold til ytelse da det antagelig har kommet nye og "bedre" pc'er på markedet :)

Lenke til kommentar

Er veldig interessert i denne siden jeg trenger ny bærbar. Er den fortsatt et godt valg til gaming og vanlig bruk?

Valget står mellom:

HP Pavilion dv6-2090eo til 9800kr, men skjermkortet på compal scorer høyere.

Multicom Compal KHLB2( Intel® Core™2 Duo P8700 prosessor, 2.53GHZ 1066MHz FSB 3MB cache 25W vs. Intel® Core™2 Duo T9600 prosessor, 2.8GHZ 1066MHz FSB 6MB cache 35W, verdt de 1000 kronene?)

Så har det kommet en ny Compal NBLB2

Noen som kan gi litt råd hvordan disse er i forhold til spilling?

Utifra tester er ikke spillytelsen på den nye Compalen så mye å skryte av.

Hva mener dere? Hovedsaklig spilling

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...