silkshade Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jo, men det sier meg ingen ting siden jeg kun har spilt det på konsoll. Om noen har hatt mulighet til å kjøre en 3DMark-test i Windows 7 (nyere build) er jeg svært interessert i å få vite resultatet. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) 3dmark 06 windows 7 build 7057 Your system 3DMark Score 7231 SM 2.0 Score 2675 SM 3.0 Score 3415 CPU Score 2254 edit, mitt oppsett: INTEL CORE 2 DUO P8700 2.53GHZ 1066MHz FSB 3MB cache 25W 320GB SATA 7200RPM 2.5" 4GB DDR3 SO-DIMM 1066MHz (2x2GB) Endret 13. april 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) ser ut til at flimzes hadde svaret, så sletta likegodt alt for å ikke skremme dere forumsbrukere:) Endret 14. april 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) *ikke skremt lenger av sangesland's innlegg* Endret 14. april 2009 av El'Nino Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kjøre verify steam cache kanskje? Det der er teksturfeil in-game. (det rosa og svarte er standard bakgrunn i sourcemotoren. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det ser jo unektelig bra ut det, da blir det Windows 7 på meg også. Men er det noen fler som har fått PC'en sin? Jeg fikk lovnad på Onsdag i påskeuka om at min var i produksjon, men den er enda ikke sendt. Spørs om jeg ikke må ta en telefon til, det er fryktelig irriterende å måtte vente så lenge! Tusen takk for testen, Sangesland. Lenke til kommentar
growmass Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Vurderer å kjøpe denne her jeg også, men skal jeg da går for uten OS for å holde meg under budsjettet ? å kjøre win 7? kjekt å kunne heller bruke pengene på å oppgradere istede for OS men hva gjør jeg da siden når win 7 ferdig versjonen kommer ? må jeg kjøpe det da ? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Vurderer å kjøpe denne her jeg også, men skal jeg da går for uten OS for å holde meg under budsjettet ? å kjøre win 7? kjekt å kunne heller bruke pengene på å oppgradere istede for OS men hva gjør jeg da siden når win 7 ferdig versjonen kommer ? må jeg kjøpe det da ? det må du. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Vurderer å kjøpe denne her jeg også, men skal jeg da går for uten OS for å holde meg under budsjettet ? å kjøre win 7? kjekt å kunne heller bruke pengene på å oppgradere istede for OS men hva gjør jeg da siden når win 7 ferdig versjonen kommer ? må jeg kjøpe det da ? Da kjøper du Windows 7 Professional 64-bit OEM for ca. 1200-1500kr Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 jeg vil heller bruke 1200 på windows 7 når det kommer ut enn 1200 på windows vista nå. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 jeg vil heller bruke 1200 på windows 7 når det kommer ut enn 1200 på windows vista nå. japp:) støtter deg 100% 1200 på Vista er hvertfall waste of money nå. Har det vært det hele tiden syns jeg da:) proud Windows Xp bruker her:) Lenke til kommentar
growmass Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 hehe OK takker for alle svar. men noen som vet noe ang g.skill ram? yter denne bedre/tilnærmet lik vanlig ram? hvis den gjør det hvorfor ikke kjøpe denne da den er så billig ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 hehe OK takker for alle svar. men noen som vet noe ang g.skill ram? yter denne bedre/tilnærmet lik vanlig ram? hvis den gjør det hvorfor ikke kjøpe denne da den er så billig ? Alle minnebrikker skal yte i forhold til oppgitte specs, de vil ikke yte mer selv om de er dyrere eller annet merke, så lenge specs er de samme. Eneste som skiller her er latency, som jeg tror er de samme for minnedrikkene du kan velge. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 er det noen som har kjøpt denne som har noe veldig negativt å utsette på den eller er det ett bra kjøp? kanskje noen har kommet over noe bedre? Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Generelt sett er jeg veldig fornøyd med kjøpet som sagt flere ganger xD Det som er mest negativt akkurat nå for meg må vel bli vifta som kjører 24/7 hvis jeg spiller spill, men det er ikke så veldig farlig. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) vifta bråker lite. det som er negativt for min del er høytalerne: høyre høytaler er allrede sprengt, og jeg har ikke hatt noe høyt volum på.(bruker anlegget til det) skjermen er litt blass og matt.(kontra samsung le46a656) ja, vet det er litt unfair å sammenligne med en tv ellers har jeg intet å påpekt Endret 26. april 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har hatt min i 5 dager nå, og er svært fornøyd så langt. God batterilevetid (iallefall sammenlignet med IFL90+) Bra ytelse i spill, kontorprogrammer og egentlig det meste annet også. Jeg liker skjermen jeg da, iallefall med tanke på lysstyrke og farger. Men oppløsningen trenger jeg litt tid å venne meg til, iallefall til surfing og lignende. Men jeg er vant med 1680x1050, så det er vel bare naturlig. Vifta hører jeg ingenting til når jeg spiller, svært lite viftestøy i grunn. Men som de andre her sier, høyttalerene er elendige. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Eeeehh? Hvilke spill spiller dere ? :S Ikke at viften lager så veldig mye lyd, men den kjører hvertfall hele tiden når jeg spiller noe som fallout3 eller lignende Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har kun spilt FM 09, WoW og kjørt et par 3DMark-tester. Men det er jo å forvente at viften går hele tiden om du spiller, noe annet ville vært veldig rart. Poenget er jo bare at den ikke bråker. Lenke til kommentar
growmass Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Har et spm her som er litt off topic, men hvis jeg kjøper denne datan uten OS. Da brenner jeg en cd med win 7 beta på og installerer den. Men hvor lenge kan jeg bruke deta versjonen før jeg er nødt til å oppgradere til fullversjonen. denne kommer vel i november mener jeg å ha lest`? Forresten noen flere bruker erfaringer med denne pcen? Endret 3. mai 2009 av growmass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå