Sangesland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 vil ikke tro multicom sender/bygger i påska. så med minde pc'n blir sendt innen fredag tror jeg det blir en pc løs påske. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 vil ikke tro multicom sender/bygger i påska.så med minde pc'n blir sendt innen fredag tror jeg det blir en pc løs påske. De sa ihvertfall til meg at hvis de sendte den på mandag så skulle jeg få den tirsdag, så jeg tror de jobber i påsken. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Jeg pratet med de i dag også, og nå har de fått inn grunnmodellen. Jeg sa jeg håper min PC kommer innen helligdagene og fikk beskjed om at det nok var mulig, så jeg antar at de jobber i påsken. Endret 2. april 2009 av vladnag Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 var akkurat inne å sjekka statusen på multicom. "sendt" Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Min hadde også status sendt :D:D:DD:D er kjeeeempe glad nå!!! :D Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Æsj, når bestilte dere da? Min er fortsatt ikke sendt. "Bestilt, ikke sendt". Er det noe som indikerer at den er i produksjon eller er det kun "Bestilt, ikke sendt", og "Sendt"? Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg bestilte først på tirsdag tror jeg, men jeg har ringt dem mange ganger og det er en stund siden første gang, grunnen til at jeg ventet så lenge med å bestille var pga de sa jeg ikke skulle bestille før de visste nærmere når de fikk inn delene sånn at de kunne svare meg om de klarte å sende pc'n til meg sånn at jeg fikk den innen 8. April Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 dere faar kose dere med nye maskiner:D ha en fin paaskeferie! Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Blæ, det er snart halvannen uke siden jeg bestilte to identiske maskiner, kjedelig om jeg må vente til over påske da. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 er ikke noen som har fått den enda? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Neeei, jeg ringte dit klokken 16.02 i dag (etter stengetid, faktisk), og fikk opplyst at min hadde endret status til "I produksjon" i systemet deres. To uker siden jeg bestilte nå, så jeg håper selvfølgelig at de sender den over påske. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) pc'n min ligger på omlastingsterminalen i tr.heim kan hente den på postkontoret i morra. henta pc'n for 15 min siden. holder på å installere windows 7 nå Endret 8. april 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 pc'n min ligger på omlastingsterminalen i tr.heimkan hente den på postkontoret i morra. henta pc'n for 15 min siden. holder på å installere windows 7 nå oioi! åssen er den? er det noe du kan anbefale? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 pc'n min ligger på omlastingsterminalen i tr.heimkan hente den på postkontoret i morra. henta pc'n for 15 min siden. holder på å installere windows 7 nå oioi! åssen er den? er det noe du kan anbefale? funker mye bedre enn vista, så hvis du hadde planer om vista gå for windows 7<3:D hehe jeg personlig venter til release. Japp vet at rc er ute:) Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Har nå kjørt Windows 7 build 7068 siden mandag denne uka, har brukt den under hele The Gathering og alt har gått helt plettfritt, den drar alle spill for meg som fallout3 osv på høy setting og høy oppløsning (ekstern skjerm). Alt i alt, jeg elsker denne laptoppen og jeg anbefaler den sterkt, det eneste jeg er skuffet over er muse tastene som er veldig dårlig plastikk løse greier, men det er hvis jeg skal være pirkete Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 er en knall pc. eneste som er å utsette på er tastene på musa og høytalerne. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 er en knall pc.eneste som er å utsette på er tastene på musa og høytalerne. Tastene er vel en vanesak? når jeg fikk acer aspire one. Vakke det så lett å skrive på den, men nå går det sykt fort liksom ? Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 er en knall pc.eneste som er å utsette på er tastene på musa og høytalerne. Tastene er vel en vanesak? når jeg fikk acer aspire one. Vakke det så lett å skrive på den, men nå går det sykt fort liksom ? Det er snakk om musetastene her, ikke tastene på tastaturet Men ja, det er hvis man skal være pirkete at musetastene er litt dårlige, ellers har jeg ikke merket så mye høytalerne, de virker greie ut for meg, ellers er alt suuuuupahh! Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvordan er ytelsen i 3DMark 06 i Windows 7? Har lastet ned Windows 7 x64 7077, men jeg har Vista x64 også, og om det er en ytelsesforskjell i spill og lignende så går jeg for det raskeste. Forøvrig fortsatt rimelig oppgitt over at de ikke fikk sendt min før påske.. Blir grønn i fjeset av misunnelse her. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 For å si det sånn kjører jeg Fallout3 på Ultra smooth for 8 600kr rett på døren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå