Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Delvis Trang forhud og sex

Gjest Trangforhud

Anbefalte innlegg

Gjest Trangforhud

Hei.

Jeg har slitt en god stund med trang forhud. Det har vært vondt og ubehagelig å prøve å tøye den tillbake. For noen få uker siden var jeg fast bestemt på å ordne dette selv en gang for alle, også pga en liten legeskrekk når det kommer til kjønnsorganet.

Dette gikk overaskende greit i starten. Etter bare et par dager kunne jeg dra forhden helt tilbake i slapp tillstand, uten spesielle problemer. Og noen dager senere i "halvslapp" tillstand, om det gir dere mening.

Problemet er når den er mer eller mindre fult erigert. Da får jeg ganske greit forhuden ca halveis over. De siste 2-3 cm er problemet. Med mye makt og jobbing går den over, men jeg mistenker at det også er pga at penisen blir slappere. Dette er tross alt en ganske usexy situasjon. Så jeg har problemer med å øve rett og slett. Er vel i overkant av to uker siden jeg startet å jobbe med det nå.

Så jeg luerer på om man fremdeles kan ha "normal" sex slik? Med forhuden bare delvis tillbake, som jeg håper med litt mer tid glir helt tillbake. Så om jeg har sex nå, la den være eller dra forhuden så langt tillbake jeg kan og kjøre på? Vil det være unehagelig?

Jeg er klar over at dette er spørsmål som ikke har noen fastitsvar. Jeg håper det er noen her med litt peil, kansje egene erfaringer som kan fortelle litt og gi meg noen råd og tips. Setter pris på alle konstruktive svar. Takk.

Litt bakgrunns info: Grunnen til at jeg burker gjestefunksjonen er at jeg nå er hele 20 år. Jeg har hatt sex en håndfull ganger, naturlig nok før jeg startet dette prosjektet. Dere skjønner nok at de var veldig dårlige opplevelser. Som har kunst selvtilittten på det området. I situasjoner som naturlig kan ende i sex har jeg derfor somregel pratet eller på andre måter smettet unna. Som å bli med jenter hjem fra byen. Bare for å nevne det, jeg har et helt normalt utseende og personlighet. Så er ikke noen spesielle skavanker eller negative sider som utmerker seg på noen måte. Er en gjennomsnittlig gutt/mann.

Hilsen seksuelt frustrert mann, anart 21 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje på tide å bli omskjært? Ikke at det er så behagelig i begynnelsen heller, men... Blir ikke noe stort bedre om du ikke får forhuden bakover. Må jo tenke på at jenter liker å føle hodet i munnen (ehh, regner jeg med, siden de trekker huden bakover?).

Kan dessverre ikke hjelpe så mye da forhuden min er perfekt. :/

Lenke til kommentar

Dude! Kom deg til legen! Du er nesten bar nødt til å ignorere legeskrekken og bare gjøre det ass! Det går ikke ann å være 20 år uten ha gjort noe med dette. Da jeg var liten ( 4 år ) hadde jeg trangt forhud og fikk ikke forhuden over penishodet men en gang klarte jeg det. MEN, jeg fikk den ikke tilbake på pass igjen og det hele gjorde syyyykt vondt. En tur til legen som jeg tror varte en god del timer men som ga resultat. Slapp av, du får narkose og kjenner ingen ting (fikk hvertfall jeg). Nå jacker jeg den helt uten noen problemer, har ingen merker etter legebesøket og det gjør ikke noe vondt i det hele tatt. Jeg er SÅÅÅ glad at dette var noe jeg fikk fikset da jeg var 4 år. Synd du aldri har gått legen.

Endret av gtrff
Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Kanskje på tide å bli omskjært? Ikke at det er så behagelig i begynnelsen heller, men... Blir ikke noe stort bedre om du ikke får forhuden bakover. Må jo tenke på at jenter liker å føle hodet i munnen (ehh, regner jeg med, siden de trekker huden bakover?).

Kan dessverre ikke hjelpe så mye da forhuden min er perfekt. :/

Tror han tenker på suginga. Jeg tenkte iallefall på hvor utrolig deilig det må vær å se jentene sutte på penishodet :whistle:

Jeg oppererte ikke før jeg var 21 år.

Angrer meg i ettertid på at jeg ikke gjorde noe med det når jeg fant ut at dette var noe som kunne gjøres med (var vel rundt 17 år ca)

Og seksualundervisningen på skolen har jo vært latterlig, har liksom ikke vært snakket noe om trang forhud. Jeg trodde nesten jeg var den eneste som hadde det. Selv om det er ganske sjeldent allikevell.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat samme problemet som deg egentlig. Forhuden sitter bom fast sånn ca halvveis, noe som fører til at jeg ikke kjenner så mye når jeg har sex eller blir sugd. Må ronke meg selv for å komme.

Har prøvd å tøyd ut, men det går ikke mer, tror det er 'strengen' som er for stram, eller så er det selve huden.

Går det ant å få et snitt, eller må man liksom fjerne hele forpakninga.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Kan nevnes at omskjæring ikke er det eneste han kan gjøre. Spørs hvor trang forhuden er. (Jeg har alltid fått den bak i slapp tilstand)

Jeg har bare snittet strengen osv. Får forhuden sånn akkurat bak penishodet i fullt erigert tilstand(men den stopper liksom der å som en ring. Lurer på om jeg skal omskjære meg. Det ser jo bra ut også.

Lenke til kommentar
Gjest gjest-hud-
Jeg har akkurat samme problemet som deg egentlig. Forhuden sitter bom fast sånn ca halvveis, noe som fører til at jeg ikke kjenner så mye når jeg har sex eller blir sugd. Må ronke meg selv for å komme.

Når du har sex hva gjør du? Tar du å drar forhuden så langt du klarer bak, og deretter setter kondom over? Eller bare kjører du på uten å fysisk dra forhuden tilbake?

Det kansje største problemet er også jo eldre jeg ble/blir jo flauere ble problemet. Jeg blir jo ikke yngre, så er en ond sirkel. Derfor jeg virkelig skal gjøre noe med det nå. Fått litt mer framgang, så prøver noen uker til med tøying. Så går jeg til legen om jeg ikke får ønsket resultat.

Takk til alle for svar så langt.

Lenke til kommentar
Bruker ikke kondom, den sprekker fordi forhuden beveger seg inne. Takk for p-piller! :D

Tror jeg skal få det fikset snart!

ok, men trekker du forhuden tilbake? Så langt du kommer, eller bare begynner du med forhuden "over/rundt" penishodet?

Lenke til kommentar
Gjest -hud-

Skal bestille time hos legen nå denne uken om mulig. Så jeg kan få klarhet i om dette krever operasjon. Selv om jeg har opplevd en grei framgang.

Allikevel hadde jeg satt veldig stor pris på om noen kunne fortelle meg hva de gjør her. For har funnet en dame jeg liker veldig godt, og vil gjøre det beste ut av det. Siden det kommer til å skje før en eventuell operasjon.

Om dere trekker forhuden tillbake før dere skal ha sex? Så langt du kommer, eller bare begynner med forhuden "over/rundt" penishodet? Når man starter samleiet.

Lenke til kommentar
Bruker ikke kondom, den sprekker fordi forhuden beveger seg inne. Takk for p-piller! :D

Tror jeg skal få det fikset snart!

ok, men trekker du forhuden tilbake? Så langt du kommer, eller bare begynner du med forhuden "over/rundt" penishodet?

Jeg kjører'n rett inn jeg :p Den glir tilbake når den er inne da :p

Lenke til kommentar

Når du har sex hva gjør du? Tar du å drar forhuden så langt du klarer bak, og deretter setter kondom over? Eller bare kjører du på uten å fysisk dra forhuden tilbake?

Skal ikke være nå problem det. Skal du ha på gummi trekker du så langt du kan tilbake, men uten gummi er det bare peise på. Jentas tranghet sammen med "smøringen" hennes vil faktisk funke bra som tøying. du må bare "inche" deg litt innover, så ikke du river av noe. Gå gradvis lenger inn for hvert støt, så blir alt etterhvert så fint og smurt at det ikke blir noe problem i det hele tatt :)

Altså enkelt sagt: jobb deg litt og litt inn når du skal penetrere. Problem fixed.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hud_*

Ok, da var jeg hos legen. Gikk veldig raskt, så på penisen i kansje 15 sec, og dro forhuden tilbake en gang. Forklarte at problemet var at den er veldig trang når den er erigert, men kommer over til slutt. Men glir lett tillbake igjenn.

Er litt skuffet egentlig for ble ikke så mye klokere, selv om det strengt tatt ikke var dårlige nytt. Han spurte også en mer erfaren lege om hennes erfaring med det (det var en dame forresten, han var en yngre turnuslege) Begge hadde veldig liten erfaring med dette, jeg sa jeg har hørt mye snakk om en liten operasjon man kan ta (som mange har snakket om her). Det sa han ikke var vanlig, det var nesten bare barn som hadde en slik operasjon. Så vet ikke helt hva jeg skal tro nå. Han sa også at han skulle ringe en urolog for litt råd, og spørre om kremer.

Hva tenker dere om dette?

Lenke til kommentar

Jøss! Bare barn - det viste jeg ikke. Trodde det gjaldt for alle. Altså jeg var 4 år når jeg fikk denne operasjonen heldigvis men jeg bare klarer ikke å se hvor for dette kun kan gjøres på barn.

Og foresten - ikke vanlig? Kyss meg bak, det er det faen meg :)

Og enda en ting, jeg husker faktisk at vi var innom mange leger og spurte om det. De 2 første viste ikke eller ville ikke gjøre noe med problemet men han tredje viste hva vi skulle gjøre. Synd det er så lite kunnskap om dette

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Joda_*
Ok, da var jeg hos legen. Gikk veldig raskt, så på penisen i kansje 15 sec, og dro forhuden tilbake en gang. Forklarte at problemet var at den er veldig trang når den er erigert, men kommer over til slutt. Men glir lett tillbake igjenn.

Er litt skuffet egentlig for ble ikke så mye klokere, selv om det strengt tatt ikke var dårlige nytt. Han spurte også en mer erfaren lege om hennes erfaring med det (det var en dame forresten, han var en yngre turnuslege) Begge hadde veldig liten erfaring med dette, jeg sa jeg har hørt mye snakk om en liten operasjon man kan ta (som mange har snakket om her). Det sa han ikke var vanlig, det var nesten bare barn som hadde en slik operasjon. Så vet ikke helt hva jeg skal tro nå. Han sa også at han skulle ringe en urolog for litt råd, og spørre om kremer.

Hva tenker dere om dette?

Jeg fikk ikke forhuden tilbake i det hele tatt, ikke en gang i slapp tilstand. Slik jeg løste det, var ved hjelp av en dame.. Etter noen uker med litt "knotete" sex gikk forhuden lengre og lengre bak. Så etter 2-3 måneder fungerte den optimalt. Så, mitt råd er å vente om du kan. Ville ALDRI sluppet en lege til der nede :p ...

Lenke til kommentar
Gjest -hud-

Har hatt god framgang nå. Tøyer så og si hele tiden, hehe. Hver gang jeg må på do drar jeg den bak, og hver gang jeg får mer eller mindre ereksjon tøyer jeg den. Får den helt bak under ereksjon nå, men må fremdeles bruke makt, må se på den når jeg gjør det om dere skjønner. Det jeg mistenker er at det er strengen som er bittelitt kort, for når jeg drar forhuden langt tillbake under ereksjon ser jeg penishodet bli dratt bakover/nedover.

Tenker jeg fortsetter med å dra den bak så ofte jeg kan og håper på bedre resultater :) Nå skal jeg treffe en utrolig flott dame i påsken, og det er veldig stor sannsynlighet for sex. Så kan poste hvordan det gikk her når den tid kommer.

Takker veldig for alle svar og tips så langt. Setter stor pris på det!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...