Cobos Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Tesla Motors har endelig lansert sedanen sin. En rask titt på specs så ser det bra ut. USA-pris: $57 400 Rekkevidde: 257km (med 42kWH, større batteripakker tilgjengelig) Batteribytte eller ekstra batteri med større effekt mulig Hurtiglading med 3-fase 400V er mulig, full opplading på 45min Sitteplasser til 5 voksne +2 barn i bagasjerommet 0-100km/t: 5,6 sekunder Maksfart: 193km/t elektronisk sperret Vannkjølt motor og ingen girkasse Vekt: 1724kg Motor og batteri plassert under gulvet Baksete kan legges ned for flatt gulv og bagasjeplass under panseret Sjekk mer detaljer hos Tesla sine nettsider. Cobos EDIT: Link trøbbel Endret 27. mars 2009 av Cobos Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg ville ikke sitti i det bagasjerommet der... Lenke til kommentar
epifant Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 En elbil som faktisk ser bra ut. Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Den elbilen der var snasen! Kunne godt tenkt meg en slik en Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Les mer på dinside. Dette er den første el-bilen jeg faktisk kunne tenke meg å ha. Pen, praktisk nok, akseptabel rekkevidde og greie fartsressurser. Kommer denne og lignende biler vil det ta av. Dermed går sikkert prisene ned og. Denne modellen gjør meg også glad fordi det viser at de kan hvis de vil. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg har tro på Tesla Motors, de vet tydeligvis hva folk vil ha. Romslige elbiler som ser bra ut, ikke små, stygge plastbokser. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Enig Lefse. Ser utrolig bra ut den bilen. Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Enig! Fremtidens elbiler må ha et design som er likt en normal bil, og ikke plasthaug. Faren min har faktisk en Think City, men det blir for mye lekebil aktig med plast karosseri og en smilende front. Minner meg faktisk om en av kjøretøyene i Byggmester Bob :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå