|n| Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hei igjen! Har tidligere hatt en tråd der jeg lurte på om skjermkortet var ødelagt(9700pro) men det var det ikke. Sitter her med et lånt ti 4200, og det lflimrer nesten ikke, men litt er det, men på kameraten min sin flimret det ikke noe. Har tenkt til å sende inn skjermen, en acer skjerm(17"). Kjøpte den for 9 mnd siden(1500 lr 16) kroner. Vil ikke oppleve det samme igjen, og skjermen er også rett og slett dårlig. Lurte på om det lønner seg å bytte den, og legg i litt ekstra penger for en 15" lcd eller KANSKJE en 17". Har hørt acer er bra på lcd skjermer, så jeg kommer til å velge det, hvis jeg i det hele tatt gjør det.' Dette var det jeg hadde i tankene: http://www.acer.no/vi/page0.jsp-page79,,64...,1668449558.htm http://www.acer.no/vi/page0.jsp-page79,,64...,1961360965.htm 17" koster 4100 hos psdata, og 15" koster 2800 lr 2900. Er det noen som har erfaringer med en av disse skjermene, så setter jeg stor pris på om du vil dele det med meg :smile: Spiller en del også...heint hint Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Siden du spiller endel bør du kjøpe crt Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Spillere kjøper som regel CRT skjermer fordi det er best å spille med...får mest for pengene pluss det er dårlig svart farge på billige LCD skjermer...jeg ville kjøpt CRT siden du spiller... Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 CRT skjermer er "old news". Kjøp deg en LCD skjerm. De nyeste skjermene er bra til spill. Jeg har selv en Hyundai Q17, som fungerer glimrende til spilling. Denne fås til under 4.000 kr hos PSData. Lenke til kommentar
|n| Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 takker for alle svar! Kjempe bra. Veit at crt er veldig bra til spille og sånn, men som en sier her, har lcd skjermene blitt mye bedre. For å si det sånn, det var liksom en lcd skjerm jeg jadde i tankene da Lenke til kommentar
a other plauge Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 ikke kjøp lcd skjerm fordi den har ikke den samme hertzen og hvis du sitter åtte timer forann en lcd skjerm får du fortere vondt i øynene og svart farge er ikke så sterk som på crt skjermer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå